Gå til innhold

Vann på flaske til marsbabyer?!


Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Nå som det er så varmt og godt her på Østlandet: Er det noen som har gitt babyen litt vann på flaske? Babyer har jo væsketap de også, og HS sa at man godt kunne gi litt vann nå på sommeren.. Noen med erfaring?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Bergen er det også kanonvær! Jeg har gitt min datter vann fordi hun ble så slapp i varmen og bare sov hele dagen. Var redd hun skulle bli dehydret så ga først melk og litt vann etterpå. Hun likte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg spurte hs om dette i går, og hun sa at det ikke var nødvendig så lenge man hadde nok melk. Men, at det heller ikke "gjorde noe" men, hun så ikke helt vitsen med det sa hun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som ammer så funker naturen så bra at det regulerer seg selv,dvs at de får mer av tørstedrikkmelken. Så da trenger man nok ikke å gi vann i tillegg. For oss som gir flaske er det viktig å gi vann, siden mme er veldig konsentrert. Gutten vår likte først ikke vann, det renner jo raskere enn mme så det ble mye i vrangstrupen. Jeg varierte med å gi litt melk og så litt vann osv, det fungerer best når han er skikkelig sulten. Ikke så kresen da -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en gang....tenkte det var greit når det var varmt, for han spiste så veldig ofte og fikk vondt i magen sin (veldig mett vil jeg tro)

Han sugde villig på flaska, men da han kjente hva som kom ut av den kom surleppa fram ja....hehe....er nok bare mammamelk som duger her=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...