Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Bare lurer på når han skal flyttes over til sitt eget soverom.
LisaColli Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 vi flytta henne da hun var 4,5 mnd. da hadde hun lært seg å sove i sin egen seng fint. men hun ble så forstyrret av oss når vi la oss, og jeg våknet flere ganger om natta av lydene hennes. så nå sover vi alle bedre:)
St.Sunniva Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Fortsatt, og hun er snart 8 mnd....men jeg har bare 1 soverom. Men snuppa sover godt, og jeg sover også godt nå. Våkner jo når det kommer noen lyder, men det er ikke så ofte lenger.
lenej :o) Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 3mnd, så begynte han å sove litt der inne på rommet sitt. det var herlig, for da fikk vi alle sove. han snorka sånn...
Brillemamma Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Han var 3mnd... Jeg klarte ikke sove om natten pga at han ligger så urolig og lager masse lyder.. Nå sover vi alle mye bedre!
- Heidi - Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Pia vår er snart 9,5mndr og vi ligger i samme rom. Til sommeren skal vi flytte i større leilighet og da får hun eget rom. Tror hun ville hatt eget rom nå hadde vi hatt mulighet til det.
hvemerjeg? Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Førstemann fikk eget rom da han var 11 uker, andremann da han var 7 uker.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Begge guttene fikk eget rom da de var 3 mnd...
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 faktisk bare de første ukene. Gutten sov så urolig med grynting, skriking, snorking, etc. at jeg nesten ikke fikk søvn. soverommet hans er rett ved siden av våres, så jeg hører han fint når han våkner, men ikke alt det andre. Synes det har gått kjempefint.
mammmamia ** Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Vi har henne fortsatt på vårt rom, hun er straks 1 år.. :-) Har bare to soverom vi, og det andre sover storebror på..! Men siden snuppa sover så godt om natta går det greit å ha henne der inne, hun våkner ikke av at vi snakker eller når vi går og legger oss, og jeg kan lese på senga og romstere litt uten at hun plages, ellers hadde vi nok lagt henne inn til storebror ja :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Vår er 11 mnd og sover enda inne hos oss. Vet ikke når vi flytter han, burde vel gjort det nå, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå