Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere babyen sovende på deres soverom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på når han skal flyttes over til sitt eget soverom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi flytta henne da hun var 4,5 mnd. da hadde hun lært seg å sove i sin egen seng fint. men hun ble så forstyrret av oss når vi la oss, og jeg våknet flere ganger om natta av lydene hennes. så nå sover vi alle bedre:)

Skrevet

Fortsatt, og hun er snart 8 mnd....men jeg har bare 1 soverom. Men snuppa sover godt, og jeg sover også godt nå. Våkner jo når det kommer noen lyder, men det er ikke så ofte lenger.

Skrevet

3mnd, så begynte han å sove litt der inne på rommet sitt. det var herlig, for da fikk vi alle sove. han snorka sånn...

Skrevet

Han var 3mnd... Jeg klarte ikke sove om natten pga at han ligger så urolig og lager masse lyder..:) Nå sover vi alle mye bedre!:)

Skrevet

Pia vår er snart 9,5mndr og vi ligger i samme rom. Til sommeren skal vi flytte i større leilighet og da får hun eget rom. Tror hun ville hatt eget rom nå hadde vi hatt mulighet til det.

Skrevet

Førstemann fikk eget rom da han var 11 uker, andremann da han var 7 uker.

Skrevet

Begge guttene fikk eget rom da de var 3 mnd...

Skrevet

faktisk bare de første ukene.

Gutten sov så urolig med grynting, skriking, snorking, etc. at jeg nesten ikke fikk søvn.

soverommet hans er rett ved siden av våres, så jeg hører han fint når han våkner, men ikke alt det andre. Synes det har gått kjempefint.

Skrevet

Vi har henne fortsatt på vårt rom, hun er straks 1 år.. :-) Har bare to soverom vi, og det andre sover storebror på..! Men siden snuppa sover så godt om natta går det greit å ha henne der inne, hun våkner ikke av at vi snakker eller når vi går og legger oss, og jeg kan lese på senga og romstere litt uten at hun plages, ellers hadde vi nok lagt henne inn til storebror ja :-)

Skrevet

Vår er 11 mnd og sover enda inne hos oss. Vet ikke når vi flytter han, burde vel gjort det nå, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...