Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Vet det er fristende og godt, men er man veldig plaget av varmen hjelper det ikke å drikke iskaldt. Kroppen bruker energi på å "varme opp" væsken igjen til kroppstemperatur, og bruker man mer energi, blir man enda mer varm. I India f.eks drikker man te. Ikke glovarm kanskje, men lunken. For de med mye vann i kroppen: jeg har fått tips om at det hjelper å spise asparges. Har ikke prøvd selv enda, er ikke så plaget. Men det kan jo være verdt et forsøk. Uansett så er det jo veldig sunt med grønnsaker...
@nne p@ l@nne Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 I Asia er det også vanlig å drikke te og spise suppe :-)
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 drikker te og kaffe i varmen ja=D en annen ting er også det, at når det er varmt mot huden osv, så hjelper det å drikke varmt å få varmet opp fra innsiden og, så virker ikke varmen fra utsiden så ekstrem... dog, har dilla på isbiter, så. klarer ikke la være å spise noen poser i løpet av en dag=P
@nne p@ l@nne Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Det er litt rart ja, men faktisk er det sant at de drikker varmet og spiser varmt i østen og Asia. Så det er nok en grund til det :-) Isbiter er et must for meg når jeg er gravid så det får heller stå sin prøve:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå