UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Ungen tygde på en god og blodig flått i dag, spytta den til slutt ut...MEN den kom antakeligvis fra Tassen(pusen)! Uggh! Noen som veit om det kan være farlig, høres jo ikke helt bra ut. (Skal ringe legen i mårra for sikkerhets skyld)
My little girl_ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 ehh...det hørtes ikke veldig bra ut nei..trur jeg hadde ringt me engang jeg..de kan dra med seg masse sykdommer å dritt!!!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 jenta til ei venninne satt å sugde blodet utav en flått en gang,og hun fikk beskjed på legevakten å se det ann.se om hun begynte å spy osv.. det var vist ikke farlig at hun hadde lekt blodsuger;) men er jo såå ekkelt..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Men detta var mest sannsynlig katteblod =/ De på legevakta kunne ikke gjøre noe, så får ringe legen i mårra...
snuppi min Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Tror jeg hadde ringt legen imorgen og hørt. Hvis flåtten har vært bærer av Boreliose viruset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå