Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 kan få kjøpt en søt ytterdress til en prinsesse? Selv om det er sommer så kommer det noen kjølige dager og kvelder.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 jeg har kjøpt mye fint på H&M.. for ikke lenge siden kjøpte jeg en søt rosa bukse og jakke som var varm og god. kan fint brukes til sommerkvelder ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå