Gå til innhold

Hvor lenge før termin ordner dere med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle babyting? vasker klær, har på sengetøy i senga og vogna... jeg har termin 18 juli, har jo kjempelyst å gjøre det nå, men føler liksom at det er litt tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei

Tror jeg ville hatt alt klart nå jeg... er jo ikke lenge igjen nå, så bare å sette i gang...

hehehe...

klemme

Skrevet

Jeg var ganske sikkert på at jeg måtte gå over termin, så jeg fiksa vel det ca en uke før termin :o)

Skrevet

ingen flere som vil svare?

:o)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Mamma fiksa vasking av klær og sengetøy mens jeg lå på barsel med snulla!:P

Fødte 8 dager før termin...hadde forberedt meg på å gå langt over tida.

Skrevet

Jeg gjorde det for over en måned siden, har termin om 12 dager. Det var delvis fordi jeg gikk inn i eksamens-sesongen og visste jeg kom til å få dårlig tid i mai og juni. Men jeg syntes også det var greit å rydde posene med ting unna, ellers ville de jo bare stått i veien. Nå har jeg fylt opp i skapene og vet at vi får plass til alt, og det er veldig greit. Men jeg legger ikke på barnesengen og sånt før den dagen vi komme hjem fra barsel. Vil ikke at det skal støve ned mens vi venter.

Skrevet

Jeg har termin om 19 dager, og var vel ferdig med alt for omentrent en mnd siden. Men det skyldes at jeg fikk førstemann 5 uker før termin og hadde INGENTING klart da, så denne gangen ville jeg være sikker.

Skrevet

Har lenge igjen til termin, men har startet å vaske klærne fra loftet.

Tenkte jeg skulle ta en to tre runder på de.

Men jeg er veldig glad i å ha gjort alt det jeg kan gjøre. Hater å ha gjøremål liggende på vent!

Så her blir det ryddet og ordnet nå.

Aner jo ikke hvordan formen blir utover sv.skapet heller.

Sengen blir ikke skrudd sammen på mange uker enda. Er vell ikke mye annet som blir gjort før ut i august heller tenker jeg.

Skrevet

fiksa det uka her, utnyttet den flotte varme lufta. menstermin idag, luffer her med masrier. kan komme når som helst sa legen for jeg var moden.

Skrevet

Har termin om 3 dager og det er bare 2 uker siden jeg vasket siste av sengetøy, dyner og klær. Synes ikke noe om at det blir liggende for lenge ubrukt etter vask, så derfor drøyet jeg det lengst mulig.

Skrevet

Begynte å vaske babyklær ca 2 uker før... Jeg er litt treg, men fødselen har jo ikke skjedd ennå... Begynte å pakke sykehusbagen på termindagen, er ennå ikke ferdigpakket, men har jo oversikt over hva som skal med. Jada, jeg tar livet med ro! Ingenting som tyder på fødsel ennå heller, da.

Men det er jo en smaksak, noen liker å ha det i orden lang tid i forveien, mens jeg tenker at jeg må jo klare å vaske klær og ordne ting etter fødsel også, om den nå skulle ha skjedd tidligere.

Skrevet

Tror jeg skal begynne så smått å vaske klær og sengetøy neste uke. Skal på ferie så det er greit å ha det klart før det. Men har nok ikke på sengetøyet før veldig nærme termin. Sist gang hadde jeg det på en uke før. Gikk 10 dager over og var på barsel 4 dager. Da hadde det ligget og "støvet" ned i tre uker. Har termin 26. juli...

Skrevet

Har termin 4 dager før deg og har vaska alle klær, laken, sengetøy osv. Også har jeg redd opp i vugga, vogna og sprinkelsenga på soverommet .. Hehe, er så koselig å ha det stående klart ;) Klarte rett og slett ikke vente jeg ..

Skrevet

Har termin en dag etter deg, og siste rest av babyklærne ble vasket igår. Jeg sitter med en følelse at han ikke har tenkt til å bli der ut tiden da, men.. (ender vel på overtid som så mange andre). Skal få prøvd å få pakka denne bagen snart, men det har jeg sagt i en uke nå. Ting går tregt i sommervarmen, derfor er det greit å ta litt om gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...