Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 I morgen skulle hun ha sovet over i barnahegen sin. Har gledet seg i så mange uker nå. Og endelig er uken her.... Nå ligger hun med vannkopper. Hjertet mitt bør for henne. Stakkars liten. Hun hadde gledet seg sånn... Så urettferdig.. Hun har diabetes. Og det er KUN min mor som tør å passe henne. Derfor har hun gledet seg sånn til denne natten. Alle i barnehagen kan jo alt om dia. Endelig skulle hun sove et annet sted enn hos mormor.. Besøksdag på skole i morgen er det også.. Uff Triller noen tårer hos mor nå.. Hva skal jeg gjøre for å gjøre dette godt igjen damer?
PintSizedDictator Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Næmmen da...det der e så fælt å være vitne til uten å kunne gjøre tort for det. Kanskje ting blir litt bedre om dere to finner på noe som hun liker...hva som helst:) (innenfor rimelighetens grenser så klart) Dere kan jo ha deres egen pysjamasfest...lage telt i sengen og sove der sammen f.eks? Bare kose dere masse:) Heldighvis så e dette slikt de glemmer fort... Min jente (4,5 år) var helt knust da gassbalongen hennes røk og forsvant 2 dager etter 17. mai...hadde så utrolig vondt av henne...Hun gråt så sårt at hjertet mitt knuste...men alt ordnet seg da vi blåste opp mange vanlige ballonger og lekt emed dem:)
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Ja. Tenkte vi kunne innvitere hennes fettere på lavvo tur i hagen når hun blir frisk igjen. Håper det blir bra. Tenne bål i tønnegrillen, lese bøker og kose oss.
PintSizedDictator Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Det blir sikkert helt supert....enda bedre enn å sove i barnehagen:) Det ville eg heller ha gjort hvis eg var 5 år hehe;)
doffine Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Du kan jo også si at når hun blir bedre, så kan hun få besøk av en liten søt hund... Som bare hun skal få leke med en dag:-)) Og at han kun skal leke med henne når han kommer... Doffen assa:-))))
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 JAAAAAAAA hi hi Hun elsker hunder. Min tante hadde samme rase tidligere. Men i sort og hvit da. Han het Chikko. Vi har også en kjøter. Han heter Tass, og er en gatemiks. (eller gårdsmiks da, for å være heeeelt nøyaktig. he he) Dobbermann og Bordercollie.
doffine Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 en liten lapskaus:-))) tihi... For doffen elsker andre hunder og barn.. bebiser, som gamle elsker han.. er null problem.. Og doffen hilser heltst på barn før voksne... Da har hu lillemor noe å glede seg til hvertfall... og jeg har noe olo brum filmer om du trenger... kan sende med M... om vi treffes...
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2007 Nå skal jeg kvelde. Regner med at morgedagen ikke blir så artig. Mamma jeg kløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør... Uff.. Og jeg som mamma kommer til å ha mere vondt enn henne.. Tåler ikke at barn har det leit.. Er litt pingle der gett... NATTAAAAAAAAAAA
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2007 næææææææhææææi så
doffine Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 doffen daua??? naaaiii... han sover han:-)) la seg nå nettopp med sambo:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå