Gå til innhold

Trondheimsjenter! -fortsetter å mase om treff jeg!;)


2småihus!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei desverre, hadde dratt da de bestemte det. Men det er sikkert noen som vet som skriver det inn snart! Takk for kryssingen, krysser tilbake selv om det er litt lengre frem i tid til deg. Håper formen din er bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Har ikke kastet opp i dag, men er ikke helti topp form enda.

 

Takk for kryssingen, trenger det nok selv om det er lenge igjen enda. Vil jo ikke gå til august ( men føler på meg at det kommer til å skje) Ha en super helg så ses vi på torsdag:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om kafeen het noe med Orange...? ved siden av byhaven! Vi finner vel ut av det!:)

Flott at formen er litt bedre forresten,Thia!

Og du, SnartMamma22: ikke noe sniking i køen her altså!!Sånn at hvis at du ikke kommer pga fødsel på torsdag, så kommer ihvertfall ikke jeg!! ;) krysser også fingrene for at vi alle slipper overtid!! jeg vil at lillepia skal komme NÅ jeg....

God helg til dere alle!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Kafeen heter Orange og ligger i Byhaven bygget, men har inngang fra gata. Ingen av oss har visst vært der før, så om noen har negative erfaringer derifra så rop ut! Det er mulighet til uteservering der, så vi håper på fint vær denne gangen, og for dere som har tenkt å føde i løpet av uka er det jo god plass til vogner :-) Får ikke ligge lenge på føden vet dere...

 

Blir virkelig spennende å se hvem som "popper" (pussi ord...) først. Krysser fingrene for oss alle jeg, man vet jo aldri...

 

God helg! Snakkes på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg stikker av fra jobb et par timer på torsdag, jeg også. Så da sees vi på Orange café på Byhaven torsdag kl 12. Ich freue mich!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at dere hadde et fint treff i dag:)

Fikk desverre ikke anledning til å komme likevel....måtte på kontroll på sykehuset (alt er vel;)

Har dere planlagt et nytt treff eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig med disse treffene vettu.:)

Det blir nytt treff førstkommende ønsdag (27. juni) på Det lune rede kl 12.00. Det lune rede ligger rett overfor mikrobryggeriet.

Håper du også har anledning, Nevada!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...