Gå til innhold

Trondheimsjenter! -fortsetter å mase om treff jeg!;)

Anbefalte innlegg

Hei igjen og takk for sist!:)

Nå er jeg ferdig med eksamen, har permisjon og sambo begynner å jobbe til uka....så nå blir dagene lange!! lurer derfor på om noen blir med på en kafe-tur til uka kanskje? hva med torsdag kl 18? kanskje vi skal ta det på nattergalen denne gangen? samme for meg egentlig, er åpen for forslag!:)

Fortsetter under...

Annonse

Hei mase-mor og andre juli-jenter:):):=)

ja, jeg blir med på treff denne gangen også, det er jo sååå trivelig!

Men siden det var så ufattelig varmt på kaktus forrige gang (pluss at jeg føler meg som en kokt hummer om dagen) - hva tror dere om å møtes ute et sted? Marinen, Korsvika eller en park av noe slag? Kanskje med litt frukt og drikke, eller engangsgrill? Men for all del; nattergalen er også greit hvis alle vil det!!!

God ide!! jeg er absolutt med på det!koslig å gjøre noe annet enn å gå på kafe! vet jo ikke om været holder, så vi kan jo ha nattergalen som nødløsning hvis det skulle regne på torsdag!?:) så,hvor skal vi si da? akkurat det samme for meg!

Hei igjen!

Det er jo kjempe bra at noen tar initiativ til å møtes!

Det er meldt regn til torsdag, men vi kan jo håpe på at det endrer seg. D har vært varmt nok nå, men vil mye heller ha sol enn regn...

Kan vi ikke "prates" nærmere om et alternativ når d nærmer seg? Værmeldingene er sikkert litt mer nøyaktige ut i neste uke.

Annonse

Veldig bra at noen tar initiativ. All ros til deg Sommer-barn.:) Kjempe koselig med disse treffene.

Jeg hadde egentlig andre planer på torsdag, men dette er nok noe jeg kan klare å flytte til en annen kveld. Så jeg satser på å dukke opp på Nattergalen torsdag kl 18, jeg også.:)

Så bra at mange har meldt seg på!:) og ja,Trønder med julinurk; det er snakk om prioritering!;) hehe...

Været ser ikke akkurat lovende ut....og det er såvidt jeg vet ikke meldt noe bedre til torsdag. Kanskje vi bare satser på Nattergalen kl 18 da? Kan jo møtes der først også evt gå ut å sette oss et sted hvis det skulle bli veldig fint?:)

Ja,d nærmer seg med stormskritt!!:) derfor har vi allerede avtalt nytt treff til uka...på torsdag kl 12, men jeg husker ikke hva kafeen vi skal møtes på heter...hehe...får se om noen andre legger inn en tråd om det kanskje!;)

Flott med et dag-treff også! Kommer jeg, skal faktisk til legen 10.20, og det er da 14 dager igjen til termin! Eller kanskje jeg ikke kommer.. fordi jeg ligger kanskje på sykehushotellet og koooser meg.. Skal slutte å tro på det, blir bare skuffa, spesielt hvis jeg blir gående til 19.Juli! Men jeg vil før!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...