to søte små Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Vi skal gifte oss og skal ha ei venninne av mamma og dattera hennes ( ei jeg kjenner litt) til å åpne gaver. De skal ikke delta i bryllupet ellers. Så vil vi gi dem en ting som takk for hjelpen. Vi har lførst lurt litt på en fin bukett i en litt eksklusiv vase, fra glassmagasinet eller noe sånn:o) ....men nå har vi kommet frem til å gi dem en konvolutt med et koselig kort og 500 kr til hver. Er dette passende???? Blir glad for tips og synspunkter:o)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har vært den som pakker opp gaver i et bryllup (søsteren til sambo som giftet seg) Jeg fikk ikke noe for det, og ville heller aldri synes jeg skulle hatt noe for det. men det blir kanskje anderledes om man ikke deltar i bryllupet i det heletatt ellers. Jeg ville ev gått for den vasen med blomster i, da har de et minne for livet fra den dagen istedet for penger som de ikke husker hva de brukte på engang. Er min mening da.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 synes ideèn med blomster og en kul vase var bedre ) Er det vanlig å ha andre til å åpne gaver? jeg er en enkel jente fra bondelandet, og er vant til at brudeparet selv åpner gavene sine.. hehe!
Erisa* Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Det er ganske lurt med noen som kan åpne pakkene, og det er også lurt å ha noen som ikke er gjester. I vårt bryllup var det søstra mi som gjorde det, og hun trengte i alle fall litt hjelp. Jeg var i et bryllup i sommer der ingen hadde den jobben, slik at gavene ikke ble pakket opp før helt på slutten. Det var litt dumt, for gjestene syns gjerne det er kjekt å gå rundt og se på alle gavene. I tillegg har man mye annet å gjøre den store dagen enn å stå med gavene. Jeg syns også at blomster+vase hørtes bra ut, men hadde blitt like glad for pengene.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Hvis dattra er ung, så ville nok hun heller hatt penger? Men dama kan få vase med blomster )' Meget smart å ha egne folk til å pakke opp gavene. Men jeg har opplevd i de fleste bryllup jeg har vært i at to-tre av venninnene til bruden har tatt den oppgaven. De fleste damer synes slike ting er gøy. Og det er viktig at det blir gjort skikkelig, så man vet hvem man fikk de ulike tingene fra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå