Gå til innhold

Hva har dere på de aller minste i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt vanskelig å vite hva jeg skal ha på lillejenta nå i varmen. Og hva jeg skal ha over henne i vogna. Hun er tre uker. Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente er 4 uker. Jeg har bare body, kortermet eller langermet og helseteppe over. Helseteppe tar jeg av midt pådagen. Det er så varmt også for de små.

Skrevet

Ta på henne en langermet body, og en lett bomullsbukse, begge i lyse farger eller hvitt. Er det opp i 18-20 varmiser så la gjerne tærne være fri for sokker, er føttene varme er ofte kroppen enda varmere. Bruk også en solhatt eller en tynn lue (alltid lue når babyen er under året her i gården). Er det vind, eller under 15 grader bruker jeg også en tynn jakke. Når det er varmt bruker jeg ett fleeceteppe eller helseteppe i vogna. Husk at babyer liker det lunt og litt trangt... Og husk myggnettingen! :)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! Noen flere?

Skrevet

Har hatt strømpebukse og body den siste tiden + et tynt teppe. Nå som det har vært så utrolig varmt, han han bare hatt bleie og helseteppe. Ligger på lammeskinn i vogna.

Skrevet

min har bare på seg bleie.han er 2mnd.

Skrevet

Har på bleia og en tynn kjole som er litt lang på armer og bein for å si det slik.

Har teppe også men ho kaster det på bakken hehe.

Ho er 8mnd.

Skrevet

8 mnd., ligger bare i bleia, skal vi noen steder har han hatt shorts, solhatt og singlet. Sover i kortarmet body.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...