Gå til innhold

Bare sånn at dere ikke glemmer meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter jeg innom og sier hei.

Sigøynerlivet er topp!!!!!!!!!!!!!

Not...

Å bo hos mammaen sin 15 år etter at man flyttet hjemmefra er ikke lett..... Særlig ikke når vi har så forskjellig syn på ting.

Mulig det hadde vært lettere om det hadde vært mamma og pappa, men det er mamma og samboer (som jeg ikke engang liker)

Ha en fortsatt deilig sommer, i morgen skal vi flytte igjen.... Og det er forsatt ikke til huset vårt vi skal flytte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg føler med deg! Jeg hadde ikke holdt ut mange dagene med pappa og hans nye samboer før jeg hadde klikka i vinkel(som man sier inne på skravle.... c",)).

Kanskje vi bare skal kalle deg "msb-har fått2 - ufb"?

Bare tuller....

Men du får holde fokus på hvor deilig det blir når det splitter nye huset er ferdig!

Skrevet

Uff så kjedelig! Men godt det er flott vær så får dere være så mye ute som mulig!!

Lykke til videre:-)

........og vi har ikke glemt deg altså:-)

Nå blir det nok stille på meg også, reiser til Hellas og blir borte i 3 uker, men skal vel prøve å poppe innom i løpet av den tiden tenker jeg;-)

Skrevet

Huff - ikke greit å måtte dele kjøkken & bad med noen man ikke er helt på bølgelengde med.

Du får ta det som en kvinne da:o)

Lat som du er sigøyner, gled deg over at ungene får enopplevelse, ungene får tilbragt litt tid med bestemoren, overse smulete kjøkkengulv og vær ute i finværet. Det aller beste med hele opplevelsen blir sikkert når du engang sitter i ditt eget nye hus og kan knuseglede deg over at det er ditt og der bestemmer du!

Skrevet

Uff, du får holde ut så godt du kan=)

Håper det er sol der du er så kan du jo være myyye ute;-)

Skrevet

Føler virkelig med deg! Sigøynerlivet kan nok ta på noen og enhver. Håper været er bra og dere kan være mye ute og "hjemmefra". Dere kommer vel omsider til endestasjonen. Men det er hardt å skulle flytte fra et sted til et annet, for så å flytte igjen.

Ha en deilig sommer! Flytter dere inn i huset deres i løpet av sommeren eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...