Gå til innhold

mamman til tiril....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du skal og føde på sus,stavanger...fikk du brev i posten ang innskriving?? jeg fikk beskjed av jordmor at jeg måtte ringe inn i uke 30 å bestille tid.....var det jordmor/lege som ordnet dette for deg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk bare brev.

Vet ikke om noen som ordnet det..

Di har meg jo der inne da siden jeg var på UL og der.

Fikk brevet i go tid før.. vertfall en mnd før...

Og var inne 4 uker før Termin.

Skrevet

må ringe denne uka jeg ifølge jordmor...tok ul hos braut jeg....fikk beskjed om å ringe i uke 30 å sko inn i uke 36....

Skrevet

Ok, kan jo være derfor at du ikke har fått brev da..

Er Braut privat??

Skrevet

nei ikke privat,legen sendte henvisning inn å han sjekker ofte gravide..kunne velge han eller sykehuset..men braut hadde 3d så jeg ville der:)kan ver derfor siden jeg ikke vært på sykehuset å di ikke har meg ennå.....

Skrevet

Ok, ja, men da kan det nok være derfor.

FOr jeg spurte hvor lenge di hadde hatt journalskriving og da snakka hun om ca 2 år. Og sa og at det hente noen kom uten, og da hadde di nok vert hos private.

Ønskte at alle kom innom. For det var litt å skrive, å greit å ha klart i tilfelle en kommer inn i hu og hast :)

En kan og ta opp ønsker og si ting di må ta hensyn til hvis du har det...

Skrevet

så du får time til å snakke med di også...hørtes ganske greit ut:) er i grunnen greit de har begynt med det,var ikke slik sist jeg fødte for 8 år siden....men som du sier kommer du i hu å hast så er hvertfall papira på plass:):) da ringer jeg imorgen og avtaler med dem:)

Skrevet

Du får mulighet å si ting du ønsker ja :)

Bare tenk over og skriv ned før du skal!!!!

Får avsatt en halv time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...