Gå til innhold

Halve magen hennes var blå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært en dramatisk dag her i heimen i dag. Klokken 5 oppdaget jeg og mannen at datteren vår på 2 år var blå på halve magen. (Under hjertet og nedover til lysken. Vi ringte legevakten og ble bedt om å komme raskt. Der fikk vi komme inn med en gang og legen bestilte ambulanse som kom på noen få minutter. Vel inne på sykehuset tok alt sin tid som det mange ganger gjør. Datteren vår hadde ikke noen særlige smerter (gråt mye, men det kan ha vært fordi hun ble redd for alle med de hvite frakkene). De tok blodprøve (har ikke fått svarene enda) og det var mange som undersøkte hun. To kirurger så på hun til slutt, men de kunne ikke skjønne hva det kunne være. De var sikre på at det ikke var noen slags stor indre blødning. Heller ikke milten. Nå noen timer senere er blåfargen blitt mye svakere. Hva i all verden kan dette ha vært? Kan det være blodsirkulasjonen var dårlig eller noe?

Utrolig ekkelt iallefall, men så glad for at det ikke var noe alvorlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei, så utrolig skummelt for dere! Aner ikke hva det kan ha vært, og håper dere får svar på det. Uff, det er utrolig fælt når det skjer noe med sine kjæreste! Tenker på dere, fikk helt vondt inni meg her nå! Godt de fant ut at det ikke var noe alvorlig.

Skrevet

Grusomt å høre. Håper vi får en oppdatering.

Skrevet

Har der e fått svar på prøvene? Håper alt står bra til med henne.

Skrevet

Jeg hørte ei historie en gang om en gutt som ble sendt med hellikopter til sykehus, fordi han var blå i huden...desverre var ikke de nye sengeklærne vasket før de ble tatt i bruk,og farget av på huden hans....;)

Håper det er noe sånt med dere også, at det ikke er noe farlig...;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...