Gå til innhold

Hvilken smertestillende i forhold til fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen mening om hva dere ønsker å bruke av smertestillende under fødselen?

Fikk noen skriv av jordmor som jeg skulle lese til neste kontroll (i morgen) og tenke gjennom hva jeg ville ha. Men syns det er litt vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har planer om å bruke vann og akupunktur. Synes det er rart dersom det ønskes at du bestemmer deg på forhånd for smertestillende. Du vet jo ikke engang om du får behov for det. Men greit å kunne litt om alternativene før du er i situasjonen.

Skrevet

hadde ikke noe smertelindring sist æ føtte og skal ta det som det kommer denne gangen,gå heller inn i fødselen og la kroppen din si fra hva den vil ha ,det e vanskelig å hvite hvordan du vil reagere på smerte,kanskje du ikke trenger noe

Skrevet

Synes det er greit å ha en viss formening om det. Sist fødsel fikk jeg akupunktur, petedin og epidiral, og syntes det var fantastisk behagelig. Har termin om 3 dager og ser ingen grunn til å ha mer smerter enn nødvendig på denne fødselen heller. Om mulig :)

Jeg har hatt fantastiske jm ved begge svangerskapene, som har vært tydelig på at jeg skal selv bestemme hva som føles riktig for meg om min kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...