Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 http://www.lilleprinsen.no/product/10193/10193/437769/_Teutonia_Spirit_S3_07_m_Fashion-bag .html Her så står det at man kan få med håndbrems fra fabrikken..men når jeg snakka med butikken så hadde de ALDRI hørt om det på teutonia....nesten så det lønner seg og bestille vogna inne her da... Hadde dere gjort det ?????????
gutt-jente-? Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har kjøpt Spirit S3 på Reflex i Bergen. Bestilte ikke med håndbrems, men det var på vognen da jeg hentet den i butikken. Så det finnes
betty74 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hei du, Jeg har nettopp bestilt min Teutonia Sirit S3 hos Lilleprinsen pga bedre pris + håndbrems. Jeg har skjønt at det bare er der du får kjøpt det i Norge. Lite tips: hvis du skal ha en annen farge en de hun har på lager, er det 12-16 uker leveringstid.
elly belly Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Reflex (Barnas Beste) i Trondheim sa at de fortsatt produseres med håndbrems i Tyskland, men at de i Norge har kuttet dem ut pga. mye feil og reklamasjoner. Håper likevel at jeg også får min med brems...
betty74 Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 He he. så forrige innlegg nå. De har det visst andre steder og. Ikke på Babyshop iallefall, for der spurte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå