FrkForsiktig Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg såg noe merkelig der...he he. Sikkert en veldig logisk forklaring, men det såg litt rart ut der og da, og nå er jeg veldig nysgjerrig....hehe Jeg traff et par med en liten baby (såg ikke mange mnd ut), og moren gikk og bar på babyen som var naken.... Er det noen av dere dibbere jeg har truffet, eller? Fikk liksom ikke dette ut av hodet mitt. Jeg vil ikke dømme, for all del, er bare litt nysgjerrig på hvorfor babyen var naken...hadde ikke bleie en gang....
adelia*termin 18/10* Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 kanskje de ikke hadde med bleier og klær.. og babyen hadd bæsjet ut de klærene h** hadde på seg
1kar&1møy&meg™ Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 hadde jeg måttet ta av babyen min alle klærne hadde jeg nok hatt den liggende i vogna og skyndet meg veldig fort å kjøpe noe klær til den og bleier! hadde synes det var litt rart om jeg så noe sånn jeg og )
FrkForsiktig Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Ja, helt sikkert et eller annet sånt logisk, og den tanken var jeg innom også... Det jeg syntes var rart var at de var på vei mot utgangen da jeg møtte dem, og hadde de trengt bleier og klær så hadde det vært naturlig å gå mot en klesbutikk og matbutikk.... Den hadde liksom ikke noe på seg, ikke en gang et teppe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå