Gullkorn Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hvor får man kjøpt billige crocs? TRenger absolut ikke være ekte vare altså...
♥ McQueen♥ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har akkurat skrevet et innlegg på skravle. Kikk der...
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 http://www.taylorshoes.com/index.htm Prøv denne siden. Her kan du kjøpe Crocs, på nettet, fra USA til en brøkdel av prisen. Har ikke prøvd å bestille derfra selv, men tror det skal gå greit.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Du får billigversoner av Crocs overalt. På Europris får du kjøpt de til 99,-, Plantasjen til 199,- , G-sport 299,- osv. Jeg har et par av de orginale, flere av de billige. og er like fornøyd med de alle.
Mamman til Tiril Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har bestilt flere ganger fra Taylorshoes og det er helt greit DI er ekte og billige.. Med porto blir det fra ca 260-280.. alt etter kursen. Har fått di levert på døra.
beibiboom Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 bare så synd at de ikke har inne noen av de små str. på taylorshoes for tida:( jeg fikk beskjed om at det var 4 uker ventetid. Noen som vet om andre billige nettsteder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå