1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 jeg hører folk snakker om at det nesten er utsolgt på lagrene åsånn for emmaljunga duo vognene..må jeg bestille snart eller? skal jo ikke ha før i desember da...er det vanlig med det mærket å bestille så lenge i forveien...?
Dragemor Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Om du ikke vil ha noen av de vognene som nå er igjen hos emmaljunga - det går ann å ringe dem og høre - så må du vente til de nye modellene blir lansert. Da vi snakket med fabrikken på telefon sa de at den var hemmelig frem til Juli, da offentliggjøres den og da kan du bestille. Bestiller du med en gang da så kan du være heldig å få den i oktober - fikk vi beskjed om. Da jeg var innom en butikk som solgte emmaljunga vogner i februar sa de at det kunne ta opp til 6 månder før vognen kom om vi bestillte en vogn og en farge som var poppulær. Det er absolutt ikke meningen å skremme eller virke hysterisk, dette er det fabrikken har fortalt meg på telefon. Om jeg ikke hadde trengt vogna mi før i oktober så ville jeg ha ventet og så kastet meg over katalogen 1.juli og bestillt. Jeg hadde bestillt en emmaljunga vogn men bestillingen ble desverre ikke noe av da det ikke var noe mer igjen av typen vogn som jeg ville ha etter brannen. Håper du finner en tøff vogn i den nye katalogen!
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 åja takk for svar..hvor får man katalog..? tror jeg venter til juli da kanskje.....men vil gjerne se i katalog..er det den som er å nette? for den har jeg sett i...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Det var 5 månders bestillingstid på den vognen jeg bestilte fra emmaljunga.
bølla mi Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Hei, vet ikke om dette er tilfelle, men jeg leste ett sted i går at fabrikken har brent ned, og at de vognene som butikkene har på lage er de eneste som er igjen... Så da bør du kanskje sjekke det ut snart!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Pappa bor i sverige og han bestilte min emmaljunga city jet med bag i mai og den får jeg nå i juni.. Det tok ikke lang tid, dem nevnte ingenting om noe btann til pappa.
"husmor"med lille Nora Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 eg har bestil fra babykos. ringte en butikk.. www.babykos.no den bestile eg for 2 uker siden og fikk meld i går om at den var kommet. vi har bestil Smart duo combi emmaljunga. http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO der kan du se på vogner og så kan du finne butikker hvor de er råd og få tak i.
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 når jeg leser dette er jeg dritglad vi kjøpte vår forrige uke.. selv om det er en stund til bebisen kommer er det godt å vite at alt det viktige er i hus =) *slapper av nå* hihi
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Venter i oktober, bestilte vogn i går. Fikk beskjed om at den kommer i september...så jeg var ikke direkte tidlig ute, nei! men for en fin vogn! Hvilken farge valgte dere?
Dragemor Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Du finner katalogen i butikker som selger emmaljunga og på nettet. www.emmaljunga.no Men katalogen blir ny i juli... vet ikke hvor store forandringene er...
Dragemor Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Ja det brant i tekstilavdelingen dems... så nå selger de bare ut det de har.. venter med produksjon av nye tekstildeler til den nye katalogen kommer. Men de har fortsatt noe inne.. ville ringt dem direkte.. Det er flere forhandlere i Norge som selger ut de vognene de har i butikken eller på eget lager. så bare å prøve der!! Kanskje har de den vognen DU trenger! Skal krysse fingre for alle sammen... er så lei for at jeg ikke fikk den jeg ville ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå