Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Gutt? Jente? Må bare si at Mathea er NYDELIG, personlig ville jeg ikke hatt dobbeltnavn på nr 2 når nr 1 bare har et navn, hvis hun har det, men det er jo meg:) Men guttenavn: Kanskje: Isaac Aerendil, Leon Alexander, Jonah Nathaniel, u name it;) Lucas Johan osv Jente: Erica Isabella (min heter det:D), Ina emilie er veldig pent, Leah Alexandra, Isabel Victoria. Lykke til med babis uansett navn;)=)=D
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Mathea Sofie Ida Mathea Mathea Josefine Egentlig er Mathea penest aleine synes jeg - og ikke noe "opplagt" navn å finne dobbeltnavn til.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Ååååja, trodde du hadde en fra FØR som het Mathea og skulle ha en NY du ville ha forslag til, missforstod, beklager:) Mathea Isabell er nydelig, men enig med hun over, Mathea er så sterkt at det er fint alene og;) Mathea Emilie Mathea Isabell Mathea Arina Mathea Louise Mathea Madeleine Mathea Alexandra Mathea Victoria
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 joda det er nok finest alene ...:-) Men hva synest dere om navnet Storm da ??
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Sorry at jeg trakkaserer med innlegg her nå, men må si ANE-MATHEA det er nydelig. Ane Mathea:)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 hehe...nei du gjør da ikke det...bare koselig med innspill :-)) Men tror det blir Mathea ...ikke dobbeltnavn :-D
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Oki =D Mathea er utrulig pent!! Erica Isabella skulle kanskje hete Mathea, det er såå pent:) Lykke til med lille jenta di
Twig Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Jeg ville ikke hatt mellomnavn på Mathea det er nydelig stående alene
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Syntes det er fint alene. Om dere skal ha mellomnavn til det ville jeg valgtnoe litt "lett", f.eks noe på O.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå