Gå til innhold

Synger alle for barna sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri likt å synge, jeg kan ikke synge. Det gjør at jeg automatisk ikke synger for barnet mitt. Syntes jeg leser så ofte om mødre som synger for barna sine, er det noe alle gjør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syng med den stemmen du har. For babyer er det ingen andre stemmer i hele verden som er så fin som foreldrenes :)

Skrevet

Vet ikke om alle gjlr det - men vi gjør ihvertfall bådde pappaen og jeg. Har gjort det siden han var baby, og jeg ser han blir helt rolig av det. Men det har sikkert mye samme effekt å f eks lese litt på sengekanten eller i god stolen før leggetid.

Skrevet

nopp jeg gjør det ikke,

ingen av barne mine liker att jeg synger for dem,

Di ska synge selv,hehe, å di sangerna di vil synge er som di har lært seg i bhg, og dem kan jeg ikke,

Skrevet

Det er sikkert mange som ikke gjør det, selv synger jeg hele tiden, både for barna og for meg selv....

Men jeg synes det høres litt trist ut, husker godt fra jeg var liten hvor koselig det var når mamma sang for meg.

Husk at det er uvesentlig om du "kan synge" eller ikke. Det er koselig for barna uansett. Jeg er dessuten av den oppfatning av at alle kan synge!

Skrevet

Du skal bare synge i vei!! =)

Syng og vær glad. tihi

Skrevet

Jeps, synger med den stemmen jeg har =) (evt ikke har....). Det er en øvelses-sak, nå kan jeg til og med synge mens andre hører på.

Skrevet

synger trollmor for eldste ved leggetid,(synger den sammen)

og laban synger jeg bake kake for..:-)

Skrevet

Det er noen få utvalge sanger jeg får "lov" til å synge for henne. Ellers synger jeg visst feil på de fleste, så hun hyler ut at "NEI, mamma synger feil - ikke syng". Så da så...

Skrevet

Ja jeg synger for henne men så er jeg glad iåsynge også da og kan ufattelig mange sanger ;o)

Men pappan synger ikke for henne ;)

Skrevet

Eg driver og lagar mine egne sangar heile tida eg!!! Synger om den situasjonen me er i der og da. Har ikkje sangstemme i det heile tatt men det er ikkje så farlig. Synger eg for tulla så kjem gutten min på 3år og seier "syng ein sang om meg au da mamma!!" så da er det bare å setta i gang!!

Tulla dansar som bare det når det kjem musikk el eg syng så eg syns det er kjempe artig å sjå på!!

Skrevet

Nei... Liker ikke å synge... Ikke fordi jeg ikke er flink eller noe, men bare aldri likt å synge... Eneste stedet jeg synger er i kirken, og DET er det... hehehe

Skrevet

Ja, har sunget masse for Tobias - og gjør det fortsatt. Han er glad i å synge selv, og har lært seg mange sanger både hjemmefra og i bhg. Han er 2,5 år.

Skrevet

Jeg synger mye og ofte for (og med) jentene mine. Det er fast rituale om kveldene, det roer dem hvis de er stressa, og er underholdning f.eks på bilturer.

MEN... jeg kan jo å synge da. Har ganske god sangstemme. Gubben derimot (pappa'n deres) er ikke liiiike god... han kutta ut hele sang-greia om kvelden etter å ha spurt eldstejenta om han skulle synge en nattasang etter eventyret (hun er en sånn typisk "en til, en til, eeeen til"-jente) og hun svarte kort "neidapappa du treng itj det sjø", snudde seg på sida, lukka øynene og sa "godnatt"... hehehehe...

Uansett: syng med den stemmen du har - men om det føles ukomfortabelt for deg så går det da fint an å ha kosestunder med barna uten nødvendigvis å synge for dem :)

Skrevet

VI synger og traller litt hver for oss, og litt sammen. Kommer litt ann på dagsformen. Men jeg må synge natta-boff sangen. dvs når trollmor har lagt sine elleve små troll. Han stemmer i på aiaiaiaiaaaa BOFF, og nå har han visst lært seg resten også, men morsomst med boff...

Skrevet

Jeg synger masse hehe :) selvom jeg har grusom stemme!

Skrevet

Jeg synger ikke fryktelig mye ;) leser mer..

Skrevet

Vi synger begge to. Syns det er veldig koselig :) Har ingenting å si hvorvidt du kan eller ikke, det er nærheten og kosen som teller.

Skrevet

Jeg synger også og han elsker det! Mannen min er ikke den som liker å synge, men har bedt ham om å gjøre det allikevel. Så av og til så hører jeg han synger Bæ bæ lille lam. Og da koser de seg, begge to :o)

Skrevet

Jepp synger for henne :)

Skrevet

Jeg synger for dem hele tiden, men jeg kan veldig få sanger, så jeg dikter nye i hytt og gevær=) Og så spiller vi barnesanger på cd og synger med på dem.

Har ikke noe særlig til sangstemme, men vi har det morro sammen, og de liker at jeg synger!

Men sambo kommer nok aldri til å synge for dem, håper jeg, hahaha!

Skrevet

Eg synger, og har gjort det frå dag ein. Men når pappen skal synge seie ho alltid: NEI pappa!;) Hehe, så nå lese han bare heller. Ho nekte konsekvent å høyra på han

Skrevet

Jeg synger for ungane mine, jeg slipper ikke unna :P hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...