Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Mimrer vi fra 6. juni i fjor? Hyggelig det, men synd det skal gå på bekostning av dagens innlegg.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Sikkert noen som føler de har dritti på draget i ett el annet innlegg........
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Bare rart at alle innleggene var fra 6. juni 2006.
lilja70 Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Vet ikke. Det er sånt som skjer med jevne mellomrom. En eller annen som bruker to måneder på å samle intetsigende innlegg, bruker en kveld på å legge dem ut, så starter han igjen. -Snakker om humor som ikke alle forstår, jeg forstår ikke den. -Det innrømmer jeg glatt! ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå