Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Fikk samboer til å endeli hente ned babyklærne på loftet så jeg kan bynne å vaske di...husker jo ikke alt jeg har pakket ned...ååå herregud kor mye klea det hva,helt villt...vaskemaskina går så det suser nå...så mye smått...husker ikke at gutten vår har vert så liten..gleder meg enda mere nå som jeg har sett alle di søte klærne..trenger hvertfall ikke noe nye klær...visst det ikke plopper ut ei jente da...men det tror jeg ikke.så nå er nesten alt klart..mangler stellepute..eneste...ååå gleder meg sånn...
Marolla Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg også blir helt mo i knærne når jeg holder på med babyklærne. I kveld skal jeg ha på sengetøy. Gleder meg sånn!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 ordna det igår jeg..tar kanskje litt av...men det er sååå koseli...har jo enda 42 dager igjen...men *sukk*
Marolla Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Er to dager over termin jeg. 9 over menstermin. *sukk*
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Ja så det...stakkars deg..uff=)men det kan jo skje når som helst!!Så spennende da=)Det må være så tungt...jeg fikk 1 uke før med min første..men prøver å ikke ha så store forhåpninger på at det skal skje denne gangen å...da ender det vell me 14 dager over...lykke til når det skjer...du er så heeeldi som er i mål!!
Marolla Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har jo nådd målstreken ja, men har ennå ikke fått gullet mitt!
Marolla Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 H*n har et så fint "hjemmemiljø" at h*n vil være der h*n er tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå