Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk samboer til å endeli hente ned babyklærne på loftet så jeg kan bynne å vaske di...husker jo ikke alt jeg har pakket ned...ååå herregud kor mye klea det hva,helt villt...vaskemaskina går så det suser nå...så mye smått...husker ikke at gutten vår har vert så liten..gleder meg enda mere nå som jeg har sett alle di søte klærne..trenger hvertfall ikke noe nye klær...visst det ikke plopper ut ei jente da...men det tror jeg ikke.så nå er nesten alt klart..mangler stellepute..eneste...ååå gleder meg sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også blir helt mo i knærne når jeg holder på med babyklærne. I kveld skal jeg ha på sengetøy. Gleder meg sånn!

Skrevet

ordna det igår jeg..tar kanskje litt av...men det er sååå koseli...har jo enda 42 dager igjen...men *sukk*

Skrevet

Er to dager over termin jeg. 9 over menstermin. *sukk*

Skrevet

Ja så det...stakkars deg..uff=)men det kan jo skje når som helst!!Så spennende da=)Det må være så tungt...jeg fikk 1 uke før med min første..men prøver å ikke ha så store forhåpninger på at det skal skje denne gangen å...da ender det vell me 14 dager over...lykke til når det skjer...du er så heeeldi som er i mål!!

Skrevet

Jeg har jo nådd målstreken ja, men har ennå ikke fått gullet mitt!

Skrevet

Neida men det skjer sikkert vert Øyeblikk=)=)=)

Skrevet

H*n har et så fint "hjemmemiljø" at h*n vil være der h*n er tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...