Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg kommer noen vei - men jeg kjøpte et plaske basseng på Brio butikken i dag til 149 kr. Damen sa at de hadde solgt mange og ikke fått noen klager - og at hun trygt kunne anbefale det (jeg spurte om det var solig og var egnet til en tre åring)

Jeg blåste opp bassenget, og fylte van i det. Det sto hele tiden helt i ro på terassen, uten noen skarpe gjenstander i nærheten.

Men nå i kvellinga så ser jeg at luften har gått ut av den nederste ringen - og når jeg blåste det opp på ny gikk det ikke lang tid før den var flat igjen.

Selv om det ikke var noe dyrt basseng, skal det jo holde mer enn 1 bad. Og jr var ikke noe voldsom heller.

Sansynligvis var det en feil på det fra fabrikken - men det er jo ikke så lett å bli trodd på....Har ikke funnet hullet heller, det er nok bittelite.

Hadde dere gått tilbake, eller bare kjøpt et nytt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sikkert kjøpt nytt, kun fordi jeg hater å klage på ting.. hehe..

Men min samboer (som elsker å klage på ting) hadde garantert klagd på det. Det skal godt la seg gjøre at du har ødelagt bassenget etter ett bad. Som regel koster det jo heller ikke butikken noe å gi deg nytt, de sender jo bare produktet tilbake til fabrikken og får erstattet sine utlegg.

Skrevet

Det hadde jeg gått tilbake til butikken og reklamert på.

Skrevet

de to årene vi har hatt basseng har det samme skjedd her. Tre ringer har det som regel vært, og i løpet av første dagen bare to. Så vi har brukt de med bare to ringer, og kjøpt nytt neste sesong. Har tenkt at det er tilfeldig, men når flere også opplever det...

Skrevet

150,- er jo ikke så mye, men jeg hadde bankers gått tilbake. Går jo ikke an at bassenget er istykker etter EN gangs bruk!

Skrevet

Og dessuten, skal du kjøpe nytt må du jo tilbake uansett, så da kan du jo likegodt reklamere! :o)

Skrevet

Da gjør jeg det :-)

Det er bare to ringer på det - og nå er det bare en igjen. Litt tynt det da...

Skulle ønske det fantes litt mer solide basseng, som ikke er så sinnsykt store. Må jo gå an å fylle dem med varm vann til de små.

Jeg hadde gladelig betalt mer for et basseng jeg visste varte litt lenger.

Skrevet

Finnes badebasseng som ikke er oppblåsbar. Vi har kjøpt en båt av hard plast på toys`tus. :)

Skrevet

Har sett på dem - men vi har ikke lagringsplass til noe sånt. Er ikke de veldig glatte oppi også ? Jeg har ihvertfall innbilt meg det.

Kan være aktuelt å kjøpe på hytta da, der har vi plass til å ha det om vinteren.

Skrevet

jeg så på et basseng på pytt og panne på cc-vest i Oslo for noen dager siden, der hadde de to strl i et som ikke er oppblåsbart, kanten rundt er bare litt stiv og må brettes opp, så når man fyller vann i virker det som om det holder fasongen pga trykket fra vannet. Jeg og tenkte at det virket deilig å slippe de oppblåsbare. Men nå kjøpte ikke jeg dette, for sambo mener vi har det fra i fjor i et skap et sted. Mener at det ene kostet 119 og det andre ..149? 169 kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...