Gå til innhold

Kjære Katharina!:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville bare fortelle deg (minne deg om?) at du er ei superfantastisk jente.

Takk for at du er der, med dine meldinger, trøstende ord når ting går skeisen, og at du sier i fra når det er noe ellers. Da vet du vel hva jeg mener:-)

Nå er jeg kommet hjem fra jobb å fått spist litt mat, etterpå er det Lost, onsdagens høydepunkt for meg, iallefall:-)

 

Håper du har det bra, jeg vet jeg er lite på msn, men det er ikke andre grunner enn at jeg prøver å unngå pc`en til tider.

Har en tendens til å bli sittende når jeg først logger meg på, og akkurat nå føler jeg at jeg har bedre av å være i litt aktivitet:-)

 

Håper vi tar turen til T...... snart, jeg har sett sånn fram til det!:-)

 

Masse klemmer fra meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne var nok ikke fra Luguber, men fra meg! :-) Moì!:-)

Skrevet

Heia, du og takk for den.

Den turen skal vi ta om ikke alt for lenge vet du ;o))

Er da blitt glad i deg vettu ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...