Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg ville bare fortelle deg (minne deg om?) at du er ei superfantastisk jente. Takk for at du er der, med dine meldinger, trøstende ord når ting går skeisen, og at du sier i fra når det er noe ellers. Da vet du vel hva jeg mener:-) Nå er jeg kommet hjem fra jobb å fått spist litt mat, etterpå er det Lost, onsdagens høydepunkt for meg, iallefall:-) Håper du har det bra, jeg vet jeg er lite på msn, men det er ikke andre grunner enn at jeg prøver å unngå pc`en til tider. Har en tendens til å bli sittende når jeg først logger meg på, og akkurat nå føler jeg at jeg har bedre av å være i litt aktivitet:-) Håper vi tar turen til T...... snart, jeg har sett sånn fram til det!:-) Masse klemmer fra meg:-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Denne var nok ikke fra Luguber, men fra meg! :-) Moì!:-)
Cat.68 Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Heia, du og takk for den. Den turen skal vi ta om ikke alt for lenge vet du ;o)) Er da blitt glad i deg vettu ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå