Gå til innhold

blir så utolmodig!!!! litt tidlig å bli det men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er bare vår 2pp.... men jeg kjenner allerede at jeg er fryktelig utolmodig! vil få dette til NÅ!!

i dag kom ei på jobben å sa at hu var gravid.... jeg ble kjempeglad på hennes vegne... de har hatt litt problemer... men jeg skulle så ønske at det ble min tur nå.....

huff.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er utålmodige uanett hvilken pp en er i... :-))))

Skrevet

ja.... vi er vel utolmodige alle sammen her inne... det ble bareså forsterka i går da jeg var på jobb sammen med 2gravide kollegaer.... prøver å ikke bli for fokusert på dette her... da tror jeg at jeg kommer til å gå på veggen.... (mulig jeg gjør det uansett men..... :))

Skrevet

samme som deg her, i andre prøve periode... men blir misunnelig av andre, som kansje blir gravid uten at det var planlagt til tider også....

men vi får trøste oss med at det ordner seg nok for oss også.

Skrevet

Ja jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har en søster som er gravid og jeg er nesten glad for at vi ikke bor i samme by... Og så har min første venninne blitt gravid. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har mange venner rundt meg som er gravide, for da ville jeg stressa mye mer jeg også!! Syns jeg er ille nok som jeg er ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...