Sjefsmegga Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Kan jo bare ha vinduene på gløtt pga den helsikkes katta!!!! Hun klorer seg fanden meg opp etter bordkledninga for å komme seg inn for å drite faenskapen...GRRRRRR!!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 IKKE KLAG PÅ VARMEN!!! Vi vet ikke hvor lenge vi har den... =/
KariMari Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Hehehehehe.....Her på sørlandet har det også vært veldig varmt idag! Skikkelig deilig:-))
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 *ler*.....har hun ikke gitt seg med dritinga enda...?!? -prøv å skrem "vætte" av a, en gang, hvis ikke det hjelper, vet ikke jeg. kanskje den ikke blir "grei" igjen.........!?! Har hun holdt på lenge nå da ?
Sjefsmegga Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 Hakket før jeg tar katta i halen og denger henne i murveggen!!! (Slapp av katte elskere...det bliiiiiiir med tanken bare, jeg er sånn nogenlunde rett i toppen)
Sjefsmegga Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Holdt på sånn i flere dager....sniker seg in og driter under barnesenga og pisser i senga til guttungen... Hun driver reine vandettan kattlørja... FRES!!!!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Hmmmm...ikke sikkert den blir grei da, nei. Ettersom den har holdt på i flere dager...=0/
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Hmm... hvor gammel er katta di? Vet om noen katter som på sine eldre dager har begynt å surre litt, og dermed har blitt urenslige igjen. Håper for din del at det bare er noe forbigående, kan jo ha sammenheng med store omveltninger i hverdagen. Dersom det vedvarer bør du jo ta henne med til veterinæren for en sjekk...
Sjefsmegga Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2007 Hun er bare 2 år gammel.... Lurer på om det har noe med kattungene å gjøre... Men skal snart sende dem fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå