Piipii Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Noen som har noen bra steder å dra med barn og bade i Oslo eller omerådet rundt? Vi tenkte å dra på stranden i helgen, men begynner å bli litt lei av å bare dra på kalvøya, så har lyst til å prøve litt nytt:) Vi bor i Oslo så fint hvis det ikke er så langt unna. Trenger ikke å være i havet, kan godt være ferskvann:) Har vært en del på huk også, men denne stranden syns jeg r helt grusom:(
susemor-3 små Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Bogstadvannet og Sognsvann (ferskvann). Hovedøya med badebåten fra Vippetangen. Personlig synes jeg Kalvøya/kadettangen er best - i hvert fall i forhold til at det med litt flaks faktisk er mulig å parkere der...
Gulosten™ Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Det skal visst være ganske fint på Ingierstrand. På den andre siden av Oslofjorden er Hvalstrand (Asker), jeg var mye der som liten. Kjempefinstrand. Jeg var også endel på Kalvøya/Kadettangen, og liker meg absolutt best der...! Huk syns jeg også er grusom, folk ligger som sild i tønne og det er helt jævlig å gå ut i vannet. Hvorfor ikke kjøre på litt sand, liksom...?!? Hehe. Hva med å prøve seg på Nøklevann? Liker meg egentlig ganske godt i ferskvann også da:) Da er Burudvann i Lommedalen kjempefint. Er et lite stykke å gå fra bilen, men innmari stille og fredelig og ikke sånn tjukt med folk....
Piipii Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Ja hvalstrand ja, den hadd jeg glemt, hehe. Der er det jo veldig fint da:) Nøkelvann, er det den som ligger ved lutvann? Liker ikke helt ingerstrand heller jeg da, syns den er litt tam, hehe. Oj merker at jeg er vist litt sær jeg, hehe. Enig med dere at ferskvann kan være bra, kansje vi skal prøve bogstad, tror ikke jeg har vært der. Er litt redd for de fugleloppene på songsvann:(
Gulosten™ Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Nøklevann er jo digert, det ligger nok i Lutvanntraktene...! Hehe. Vet at man kommer seg dit ved å gå fra Skullerudstua.. Men vet ikke hvor det er strender eller OM det er strender der:P Gubben holdt på å svømme på en bleie på Ingierstrand en gang, så han er ikke så fan av å dra dit... Hehehehe. Bogstad har ikke jeg vært ved. Vokste opp i Bærum, så vi hadde nok av vann å ta av der! Hihi. Jeg begynte plutselig å savne Burudvann jeg nå! Mye nostalgi ja. Hehe.
Piipii Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 hahaha en bleie, haha. Så dissent. Tror kanjse det blir kalveøya/kadettangen alikevel jeg, hehe:) Eller skulle vi ha prøvd hvalstarnd ja, der er et også fint ja:)
susemor-3 små Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Fant noe her: http://oslopuls.no/fritid/article1805314.ece
Stratos med 3 barn Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Badedammen på Grorud er et eldorado for små unger altså!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Jeg trives på Ulvøya.... Men liker kanskje deg ikke der? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå