Mamma Mirabell Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Gullet ble født onsdag 23 mai.. Gubben begynte permisjon da og skulle være hjemme i 14 dager.. stemmer det at han skal på jobb i morgen da ? jeg mener han ikke skal på jobb før på fredag men... noen som vet når permisjonen starter ? på fødselsdagen eller dagen etter ?
Mamma Mirabell Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2007 ingen som vet.. ??? hjelpe meg...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Han skal nok på jobb i morgen. Jeg ville egentlig trodd han skulle vært på jobb i dag, jeg.. To ganger fom onsdag tom tirsdag......
Hufsla Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 da tenker du på velferdspermisjon? Jeg ville tro han skal på jobb i morgen da. Når han begynte på en onsdag, så slutter den vel på onsdag også... Permisjonen starter når han tar den. Tar han fri under fødselen så starter den da. Noen starter vel ikke før mor og barn kommer hjem fra sykehuset.
Kamomille Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 han skulle vel været på jobb i dag????? 2x onsdag til tirsdag
Mamma Mirabell Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 jammen er ikke pappaperm i 14 dager da ? man har vel krav på fri under fødsel er det ikke noe som sier det da ?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Man har 14 dagers velferdspermisjon i forbindelse med eget barns fødsel. Så hvis den første dagen var en onsdag, vil den siste bli en tirsdag. Altså skulle han, dersom han ikke var på jobb den onsdagen du fødte, vært på jobb igjen i dag.
~sjiraff~ Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Egentlig skulle han vel ha vært på jobb i dag. Kommer ann på hva slags avtale han har med arbeidsgiver. Min samboer fikk fri den dagen jeg fødte, slik at pappapermen startet først to dager etter fødsel. Men som sagt det er helt opp til arb.giver hvorvidt dagen du føder teller inn i 2 ukers permsijonen eller ikke... Tror uansett han bør komme seg på jobb i morra ;o)
Mamma Mirabell Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2007 ok. ja skjønner at dette kan regnes ulikt.. jepp han skal på jobb i morgen.. skulle gjerne hatt han hjemme jeg men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå