Gå til innhold

hva kaller dere barna deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kaller sønnen min for klumpen og dattera mi for høna...

 

Men ikke helt konsekvent, bruker andre kosenavn også, og deres ordentlige navn selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tobias;o)

Han går under Lille gull og Vennen også:o)

Skrevet

Frøken dings til jenta,og gutten e foreløpig bare tjukken=)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

På norsk: snulla

På islandsk: dúlla, dúlludósin

 

Det og navnet hennes.

Skrevet

den eldste kaller jeg ofte for Klumpen min og Goingen og den minste for Bitteliten..

 

men sier annet oxo da pluss navn :)

Skrevet

jenta mi kalles --trollet, gullet,++

 

gutten kalles-- laban, demolision, bolla, drittungen(når han har bæsja) hehe+++

Skrevet

eldste kaller jeg: snuppa, trulte, og prinsesse bråkebøtta (alt ettersom. hun er 6år)

Minste kaller jeg: Tarzan og elskling ( det siste lyder han like godt som navnet sitt, han er 2år)

Skrevet

Lucas..

og ellers: Gullet, Lucasen min, utålmodigheten min, snusk, mamma sin gutt, lille venn, Baldrian, kosegutt....og diverse andre ting , hhihi;)

Skrevet

For det meste Martin, men bruker 'Proppen' mye også. Er en grunn til det også *fysj den lukta*

Skrevet

Gullklumpen

Klumpen

Engelen

Skjønnassen

Gojenta

Rålsejente

Rølpejenta

Skrevet

Bruker mest navnene dems.. men har masse kosenavn på de også..

Nå for tiden går det i snulla og snuskerusken.

Skrevet

Leah Emilie går vel mest under litja og snuppa=)

Skrevet

Storesøster:

Skatten min

Prinsessa

Gullet

Tulle-jenta

Go`jenta

Verdens fineste jente

+++ masse jeg ikke kommer på nå...

 

Lillebror:

Skatten min

Lille tulle gutt

Rampegutt

Go`klumpen

Kosegutt

Lille Prinsen

+++ masse jeg ikke kommer på nå...

 

Skrevet

Broremann:Broremann

gullgutten

Skjønnasen

Lillemor:Snuppa

Tutta

Skjønnheten

Lillemor

Skrevet

Jeg kaller Erica masse;

Penah, Søtah, Gullæh, Vakra osv;)=)

Skrevet

Tasselassen

Ratata

Lille frøken Propell

Lille snørrøgla (da hun var forkjøla)

Skrevet

Snuskelusken og navnet hans :)

Skrevet

Trollet, Hilli, Hannis, Hanni....Ellers kan det gå i noe så sukkersøtt som sweety-pie... Haha...:P

Skrevet

Det går i høna, tuppa, vesla, snella, puddingen, jenta mi, gullet.. bare sånne ;)

Skrevet

Sutros (Gali)

Vrimlus

 

Og masse annet tøysogtull...

Skrevet

Ella,fanten, lille gull, velsa, snuppa, hønepøne, frøken umulig (når hu bare griner og ikke vil sove) hmm, kjært barn har mange navn =P hehe..

Skrevet

lille lulle, vesla, vennen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...