Hufsla Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 jeg kaller sønnen min for klumpen og dattera mi for høna... Men ikke helt konsekvent, bruker andre kosenavn også, og deres ordentlige navn selvfølgelig.
*Rutletutt* Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Tobias;o) Han går under Lille gull og Vennen også)
Tommage♀♂ Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Frøken dings til jenta,og gutten e foreløpig bare tjukken=)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 På norsk: snulla På islandsk: dúlla, dúlludósin Det og navnet hennes.
Mamma Mirabell Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 den eldste kaller jeg ofte for Klumpen min og Goingen og den minste for Bitteliten.. men sier annet oxo da pluss navn
børdi Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 jenta mi kalles --trollet, gullet,++ gutten kalles-- laban, demolision, bolla, drittungen(når han har bæsja) hehe+++
tezzie Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 eldste kaller jeg: snuppa, trulte, og prinsesse bråkebøtta (alt ettersom. hun er 6år) Minste kaller jeg: Tarzan og elskling ( det siste lyder han like godt som navnet sitt, han er 2år)
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Lucas.. og ellers: Gullet, Lucasen min, utålmodigheten min, snusk, mamma sin gutt, lille venn, Baldrian, kosegutt....og diverse andre ting , hhihi;)
så var vi 4 Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 For det meste Martin, men bruker 'Proppen' mye også. Er en grunn til det også *fysj den lukta*
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Gullklumpen Klumpen Engelen Skjønnassen Gojenta Rålsejente Rølpejenta
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Bruker mest navnene dems.. men har masse kosenavn på de også.. Nå for tiden går det i snulla og snuskerusken.
Snart mamma til 4 Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Leah Emilie går vel mest under litja og snuppa=)
susemor-3 små Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Storesøster: Skatten min Prinsessa Gullet Tulle-jenta Go`jenta Verdens fineste jente +++ masse jeg ikke kommer på nå... Lillebror: Skatten min Lille tulle gutt Rampegutt Go`klumpen Kosegutt Lille Prinsen +++ masse jeg ikke kommer på nå...
chrisallic Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Broremann:Broremann gullgutten Skjønnasen Lillemor:Snuppa Tutta Skjønnheten Lillemor
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 Jeg kaller Erica masse; Penah, Søtah, Gullæh, Vakra osv;)=)
Murmel72 Skrevet 6. juni 2007 #18 Skrevet 6. juni 2007 Tasselassen Ratata Lille frøken Propell Lille snørrøgla (da hun var forkjøla)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #20 Skrevet 6. juni 2007 Trollet, Hilli, Hannis, Hanni....Ellers kan det gå i noe så sukkersøtt som sweety-pie... Haha...
Twig Skrevet 6. juni 2007 #21 Skrevet 6. juni 2007 Det går i høna, tuppa, vesla, snella, puddingen, jenta mi, gullet.. bare sånne
Odine! Skrevet 6. juni 2007 #22 Skrevet 6. juni 2007 Sutros (Gali) Vrimlus Og masse annet tøysogtull...
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 6. juni 2007 #23 Skrevet 6. juni 2007 Ella,fanten, lille gull, velsa, snuppa, hønepøne, frøken umulig (når hu bare griner og ikke vil sove) hmm, kjært barn har mange navn =P hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå