Gå til innhold

Er det flere som er på overtid enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

slik som meg?jeg blir skikkelig ustabli i humøret av det.er så lei nå.har fått time til overtidskontroll,men ikke før neste onsdag.å da er det ikke sikkert de setter det igang heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... ja jeg er på min 6. dag over termin,men jeg var på sv.kontroll i går og sutret meg til igangsettelse på mandag.. Er så godt å tenke på at det er tors,fred,lørd,og søndag 4 dager til jeg blir satt igang nå..!! Har forferdelig bekkenløsning nå så klarer nesten ikke å gå så da blir dagene veldig lange.. Blir nesten litt på gråten når jeg leser om alle som får babyen sin flere dager før termin... Det er så urettferdig!! Hadde mens-termin 18. mai jeg så trodde babyen kom i løpet av mai ihvertfall..=) Jaja.. det er jo bare å holde ut... føler med deg.. Når hadde du termin forresten? kLEM

Skrevet

jeg hadde termin 30 mai.trodde enda jeg skulle få før tia..vet ikke hvorfor,men det skjedde altså ikke.det må være greier når du nå vet at de setter deg i gang mandag.siden jeg er frisk og alt er bra med barnet så vil de ikke det med meg..snufs.men kanskje jeg skulle lagt på noen tårer når jeg hva der.:-)

Skrevet

Overtid her også.. 2 dager så langt.. Var hos legen i dag, og hun sa i allefall at jeg var myk og moden og røska litt som hun kalte det. Så håper det hjelper litt da.. Ellers anbefallte hun sex og stimulering av brystvortene.. Så vi får se om det hjelper noe.. Stimulering av brystene fører i allefall til at noe skjer, kjenner at livmora begynner å jobbe... kommer sånne små kynnere, men gir seg når man slutter å stimulere.

Spurte legen hva som skjer om det ikke skjer noe.. og da skulle jeg vist gå hos henne til jeg var 2 uker over, og så ble jeg henvist til overtidstime med vurdering på sykehuset etter to uker var gått.. så kan jo bli langtekkelig.. Slitsomt å vente.. Er så varmt så er ikke så lett å sove om dagen... får håpe det bedrer seg.

Håper det skjer ting for oss snart jenter :-)

Skrevet

Hadde termin 1 juni så er 6 dager overtid. Synes ventetiden før termin var værre en ventetiden nå, kanskje fordi legen mente jeg kom til å føde før termin? Jeg er i hvertfall satt opp til overtidskontroll neste fredag så er egentlig bare 1 uke igjen om det ikke skjer noe naturlig! Hatt litt menslignende smerter i natt, men de gav seg så venter i spenning på om de tar seg opp i løpet av dagen c;) Skal ut å gå tur med bikkja i fin været i hvertfall

Lykke til dere andre som også er på overtid

Skrevet

Er 4 dager over UL-termin, 6 dager over mens-termin... Skal på sv. skapspol i dag for å sjekke om baby har det fint. Det er det jeg engster meg mest for, for tror ikke jeg kommer til å føde av meg selv (alle mødre bakover i generasjoner har blitt igangsatt...). Så jeg frykter de 17 dagene over og hva det kan gjøre med baby... Skal bli godt å få sjekket det i dag.

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...