♥ McQueen♥ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hvordan er dette? Er det trygt å ta seg en dukkert nå i sommervarmen??
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har hørt at man ikke skal bade og sånn de 6 siste ukene før termin.. Ikke i badekar hjemme en gang.. er pga bakterier.. Er ikke sikkert dette stemmer, men jeg har hørt eller lest det et sted i allefall.. Så om det stemmer blir det mange kalde dusjer på meg i sommer.. hehe:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Sikker på at det ikke er de 6 ukene etter fødsel da??? man skal helst ikke bade under rennselsen.. jeg kommer ihvertfall til å bade i sommer.. jeg går ikke hele sommeren uten bading altså, hehe.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Bad i vei! Eneste jeg fikk beskjed om av jordmor var å ikke bade etter at vannet hadde gått, men hvem gjør vel det... Jeg skal bade masse i sommer!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Det er jo seks veker etter fødsel (eller under renselsen) ein skal unngå bading. Men før har det vel ikkje noko å seie - ein hadde vel aldri fått lov til å føde i vatn då liksom...
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Husker jordmora vi hadde på svangerskaps kurs var litt oppgitt over "ryktene" om man ikke kunne bade på slutten.. Ho hadde lyst til å be alle gravide som bare vasset om å ta seg en dukkert når ho så de på stranda.. så bad i vei!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har da hørt at man ikke skal bade i badekar...basseng pga visst vannet ditt skulle gå da så er det veeeldi lite sannsynlig at man vil merke det...å det er jo litt skummelt kanskje...
@nne p@ l@nne Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Veldig rart hvis mann ikke kan bade i basseng, når fysioterapeuter driver bassengtrening for folk med bekkenløsning frem til fødselen?? Men man skal være forsiktig etter fødselen, og så var det vist noe med boblebad (men husker ikke hvorfor, eller om det stemmer sikkert)
Jeenie Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Bad i vei, så sant slimproppen ikke har gått... Da bør du holde deg på land!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Om vannet skulle gå når du bader og du tror du ikke vil merke det, så merker du det garantert når du går opp fra vannet... for det slutter ikke å renne!!!! Bad ivei:)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 det er så digg å bade når høygravid:D har bada nesten hvær dag nå
sommermamma72 Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Bader flere ganger om dagen, og nyter det. Det er ingen fare for infekjoner selv om slimproppen har gått. Det er kun når vannet er gått at det kan forekommer. Selv har jeg 3 dager til termin. Kos dere og nyt dagene, det blir snart andre som bestemmer over tiden vår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå