Memphis78 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Etter at jeg ble gravid og har lagt på meg 9 kg, uke 31, så synes jeg vel kanskje ikke at jeg er noe blinkskudd i shorts/kort skjørt... Det er fordi huden er så rar, har lenge hatt noen små cellulitter bak på lårene, men nå er det akkurat som huden er grov og langt i fra tight! Er dette noe som er pga graviditeten, vil det bli bedre etter at jeg har født og kommer i gang med treningen igjen? (har fått beskjed om å ta det litt forsiktig med treningen nå pga harde kynnere) På forhånd takk!!
Aprilskatten min. Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Godt mulig at det er graviditeten ja. Vet det finnes kremer som hjelper på cellulitter, clarins har en super en, men vet ikke om du skal bruke så mye cellulittkrem når du er gravid. Prøv å masser godt når du dusjer med f eks en hampvott e.l. Masser i sirkelbevegelser mot hjertet. Det skal visst funke litt. Men jeg holder en knapp på at det graviditeten som årsaker dette. Du kan jo høre i en hudpleiesalong. Drikk mye vann forresten, det skal drenere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå