*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Vasker/renser dere de selv? Eller sender dere de på renseri? Eller noe annet? Trenger tips. Mine trenger en vask!!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 med tekstilrensspray og vannstøvsuger som suger opp fuktighet! du får kjøpt tekstilrensspray på vanlig dagligvarebutikk som funker kjempebra!
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Hmmja, hørtes jo greit ut det...takker:)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 bruker rensemaskin....låner fra forsvaret sine vaskere...da ser du viiirkeli hvor skitne teppene er....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå