PrinsesseSjefen Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Eldste vår går nå på minirin, to smeltetabletter hver kveld. Nå har hun hatt 12 tørre netter på rad. Har lurt litt på hvis det fortsetter så bra om jeg skulle prøvd å gå ned til 1 tablett i stedet for 2. Eller? Jeg synes det er litt dumt å gi henne to hvis hun kanskje klarer seg med 1. Skal ikke på ny kontroll før i august. Hvis hun fortsatt er tørr en uke eller to kunne jeg tenkt meg at vi prøvde en uke med en tablett hver kveld, og hvis hun da ble våt igjen skulle vi gå tilbake til to. Eller skal jeg ikke gjøre det uten å høre med legen?
Familien Flint. Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Vi har praktisert det på denne måten - trappet ned på doseringen når vi har sett at han har vært tørr i ca 1 mnd. Og dersom det har blitt mange våte netter har vi bare trappet opp igjen. For tiden bruker gutten vår 1/2 smeltetbl hver kveld - han brukte spray før, men den får vi jo ikke tak i lenger. Vi glemte å gi han tbl èn kveld, og da ble alt klissvått om natta. Tror vi fortsetter med samme dosering en stund til framover, og kanskje vi prøver å kutte ut noen uker før vi skal på ferie i slutten av juli. Sånn at vi kan begynne på igjen før turen dersom den er mye våt. Tilbake til det du spurte om: jeg hadde trappet litt ned på doseringen hvis jeg var deg, selv om jeg vet at ikke alle leger er like begeistret for det. Enkelte mener at du skal ha samme dosering sammenhengende i 3 mnd og så prøve èn uke uten noe medisinering.
PrinsesseSjefen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 tusen takk for svar! Hun har gått på samme dosering i 3 mnd nå da. Synes egentlig det er rart at hun skal gå på den samme i enda 2 mnd (kanksje 2 1/2 før hun får ny time). Kanskje jeg likevel skal høre med han legen. Får tenke litt til da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå