Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

* For ei kjerring som tar fram tanntråden og begynner å rengjøre tennene på bussholdeplassen.

* Hva feiler det en buss-sjåfør som ikke venter til en blind dame med hunden sin har satt seg før han begynner å kjøre??

* 51 kg og 171 cm høy - fader det har jo bare forsvunnet kilo fra ansikt og pupper!

* "God jul" med spraysnø på et vindu i Trondheim - jævla sløve folk.

* Dritbleier.

* Fra Dior-solbriller til et par fra H&M *gisp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj sann, dagen min kan ikke måles med din! Men koser du deg hjemme?

Jeg har jo bare en skikkelig trassunge som lar alt faenskapet komme ut og jeg står nærmest......

Skal vi bytte?

Skrevet

Jeg hadde en liten fridag fra mitt krapyl idag. Shopping og noe legeundersøkelser. Ellers er det faktisk topp å være hjemme. Over 20 grader hver dag og vi bruker bare sommerklær. Litt uvant kan du si!

Tja, Flisa kan komme på ferie til min mor hvis du vil.

Skrevet

* Jeg glemte en ting: Solbrente folk! Det finnes solkrem for svarte!!

Skrevet

Solbrent? Sa du solbrent??? Å nei jeg var ikke det jeg:o)

Og Flisa tar gjerne 2 uker hos mamma`n din!

Skrevet

Er du solbrent? :D

Hm, skal spørre mamma`n min pent jeg da - hihi.

Skrevet

uffda din var helt klart verre en min. Her er det største aberet om hvordan få småspiste frøkener å spise i hele tatt i varmen. Hun har jo for svarte ikke noe å gå på !!!!

Skrevet

Dagen din høres ikke noe særlig ut, Süsse. Han buss-sjåføren kan prise seg lykkelig over at det ikke var meg han traff, jeg har blitt atskillig tøffere siden sist jeg møtte ham. -Han jobba forresten i en annen by den gangen, men det kan vel ikke finnes to sånne?

Cat.68: Jeg har god erfaring med å sette fram ymse grønnsaker, tørka frukt (aprikos, rosiner, epler) og ostebiter, gjerne litt rømme som dip, og bare la dem grise det i seg når de føler for det. Etter et par timer mangler det faktisk en del. -Det med osten, det var kusina mi i England som satte meg på idéen, der borte selger de singelpakker med ost: 1x1x12 cm, jeg skjærer nå opp sånne strimler når vi er på tur også, litt mer fristende enn tørre kornmo.

Skrevet

Vi alle har vel hver våre ting. Her er det f.eks absolutt ingen problemer med maten. Alt gaar ned :) Og han drikker masse vann.

Skrevet

Å ja, jeg er solbrent... Men det er fordi jeg ikke klarer å smøre ryggen og om T. skal gjøre det blir det bare klin:o)

Men i morgen kommer mannen hjem, da skal det smøres titt og ofte!

Skrevet

ja det har gått i en del frisk frukt idag da det var det eneste som hun var noelunde intressert i. Hun spiste en god frokost ,så var det liksom stopp med etinga. Skal prøve det der med osten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...