Gå til innhold

Hvordan greier dere dere i sommervarmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er helt uutholdelig snart. Er i uke 36 og føler det er vanskelig å puste og bevege seg i denne varmen. Kom ut nå. NÅ! Masse vann og is hjelper. Tenker å anskaffe meg en vifte imorgen. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sittet inne foran en vifte i hele dag og spist minst 5-6 is av ulike typer og drukket flere liter med vann, likevel er jeg uvel og svimmel pga varmen. dagens verste tid var da jeg karret meg på bena og laget middag og spiste sammen med mann og unger, ble kjempedårlig, svetten bare rant og rant ti tross for åpne vinduer og at vi satt inne i skygge... Er egentlig veldig glad i sommer og sol, men 27 grader i skyggen er bare FOR varmt når en er høygravid...

Skrevet

Tilbringer dagene for det meste ved vifte og føttene opp med god tilgang på isvann og is :o) God gjennomlufting av leiligheten hele tiden hjelper også.

Skrevet

Husk å få i dere litt salt også...........Jeg holdt på å korne av her jeg satt, hadde drukket masse vann, avkjølt meg i dusjen, spist melon etc Så tok jeg meg 4-5 saltstikker og kviknet til umiddelbart!!

Skrevet

Haha, jeg klarer meg ikke;p

Var ute en tur midt på dagen, å satt med et håndkle over hodet, mens svetten bare rant og rant!!!!Ingenting hjalp, ikke alt isvannet engang, så gikk fort inn igjen..fikk farge og på den lille tiden, hehe..

Varmen kan fønke med bikini og isbiter til å ha på beina..:-D

Skrevet

Jeg legger vindruer i fryseren! Kaldt, godt, masse väske og hjelper for harde mager...Har sikkert spist 1 kg idag:)

Skrevet

Jeg rett og slett nyter det.

Er kjempe hoven i beina og litt i fingrene.

Men jeg klager ikke på varmen.Sitter en del ute og soler meg for så å gå inn og avkjøle meg.

syntes det er deilig.

Skrevet

Jeg storkoser meg i varmen. Første dag i permisjon og livet er herlig. Blir litt varm inni mellom, men klager ikke. Ligger ute å soler meg jeg. Passer på å få i meg rikelig med kaldt vann, og går inn og hviler meg med jevne mellomrom. Svetten renner, men vi kan ikke klage... Å væte en håndduk i kaldt vann og ha den på hodet ute i solen er genialt!!!

Skrevet

Tips her fra min ikke-gravide venninne:

Slik det varmer godt i hele kroppen å gå med pulsvanter om vinteren, kan det hjelpe å stå med håndleddene under kaldt vann et min. eller så, så kjøler det godt ned hele systemet...

Jeg er en av de som ikke fordrar varmen, jeg hovner opp selv når jeg ikke er gravid, så jeg missunner dere som til og med liker det! Sitter her på skolen og svetter, enda en sen kveld før innlevering...

Lykke til jenter!

Skrevet

Jeg klager heller ikke over varmen. Stikker til nærmeste utebad og ligger og dupper i bassenget mens sola skinner. Fantastisk mot varmen og topp for ryggen :-)

Skrevet

Jeg er også en varmeelsker:) Men bor i Finnmark, så jeg trenger ikke bekymre meg over for mye varme akkurat.....

Skrevet

drar på utflukt med bade mulighter, og jubler over at jeg blir brun og fin ...

Skrevet

Vel, jeg skulle gjerne sittet med beina opp hjemme men jeg jobber frem til permisjonen som starter i slutten av juni... saa paa jobb er det et helv***. Minst 25 grader innendoers og beina mine var saa hovne at jeg provde aa legge de oppaa en soeppelboette for aa faa de opp litt. Jeg har opplaering ogsaa, og kan ikke bare svikte den stakkars vikaren ved aa gaa hjem... 15 arbeidsdager igjen..

Skrevet

jeg har kjøpt meg oppblåsbart badebasseng til å ha i hagen...kjempe deilig;) kostet 200kr for et ganske stort med2m i diameter...

ellers ligger jeg å griller huden, men passer på å ha et vått håndkle over magen så den ikke blir glovarm!! drikke masse isvann å gå inn for å kjøle seg ned innimellom.... men å stå inne å lage middag i denne varmen er noe jeg HATER!!

Skrevet

I likhet med Sonia jobber jeg fortsatt, men det går ikke neste uke hvis varmen holder seg, jeg er så hoven i bena at det er helt håpløs. Ble sendt hjem(heldigvis) fra møte på jobben i ettermiddag. Skal på sykehuset for omvisning i morgen og til legen etter jobb fredag. Kollegaene mine anbefaler meg at jeg blir sykemeldt neste uke....Får prate med legen så får vi se. Når mange voksne damer har en mening om du er skikket til å jobbe, så kan det vel være noe i det. Er så varmt at jeg ikke får sove særlig om natta heller...........eller er det hormoner??

Skrevet

Er og i uke 36...

Jeg er litt ute, går en tur inn, sitter under parasollen, og prøver å drikke endel, så ikke jeg blir så svimmel...

Er bedre å gå rundt litt huset, for der blåser det litt mer enn akkurat på veandaen.. men.. hvor gøy er det å traske kun rundt huset lissom... liker bedre å lese en bok eller et blad når jeg er ute.. :-)

Det går på et vis.. på en måte er nesten nettene værst synes jeg, for ikke bare må jeg på do hver time, jeg finner ingen god sovestilling, bekkenet verker, ryggen verker, babyen turner, og jeg har masse kynnere,, og det er VARMT på soverommet vårt...

Vinduet står på fullt åpning, men er like varmt...

Og fuglene kvittrer hele natta, så DET og forstyrrer.. hehe..

JA, jeg sover veldig lett.. uff...

Nei.. kan det ikke finnes en mellomting... at det er passe varmt om dagen... og litt kjølig om kvelden.. slik at jeg kan stenge lydene ute..

:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...