Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 De siste ukene har jeg begynt å få stikkinger i underlivet. Har ikkje tenkt så mye over det, men i dag nevnte jeg det for legen min å han mente at det kunne vær heilt normalt, å ingenting, eller så begynte livmorhalsen å åpne seg. Litt bekymra nå.... Er bare 33+4. Litt tidlig for at ting skal sje enda.Noen som opplever det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå