Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 MM. Kan jeg fryse det i isterningsposer?? Trenger kun veldig små porsjoner av gangen. Eller er plast farlig? Håper på raskt svar.
mammasgo`jente Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Helsesøster sa heg burde fryse i isterningsposer slik at jeg kunne tine små porsjoner til grøt når snuppa blir eldre. På sykehuset sa de at jeg kunne fryse i isterningsposer til min egen unge, men de kunne ikke gjøre det med mosrmelk som blir levert til sykehuset pga at de ikke får de ut uten å ta på de med hendene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå