piano♫ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Fortell :-) Vi vurderer å reise dit i starten av oktober...
benki Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hei=) Jeg kom hjem fra riga på mandag faktisk...Var på jentetur... Det er en kjempe fin by!! Ren og fin!! Vi var mest ute etter shopping og spa.. skulle egentlig feste en del og men vi var helt skutt etter å ha trålt hele riga, så vi kom oss aldri så langt... Mat er billig å spise ute! Ca 40kr for en lunsj/enkel middag.. drikke er også billig! 30 kr for en stor drink,12kr for en cola(på resturant). Spa var fantastisk billig! Vi dro til jumala som ligger ca 2 mil unna, det ligger helt ved østersjøen ved en fantastisk milelang strand. Der er det flere spa hotel som ligger helt på stranden.. var på spa i nesten 4 timer og betalte 750kr... Shoppingen var helt ok.. vet det var et par kjøpesentre vi ikke fikk gått på.. de hadde mye det vi har her.. cubus,dressmann, bik bok, vero moda osv... I tillegg har de både zara og mango.. de har også en god del design butikker... sko(med høye heler vel og merke) finner man masse billig av på markedet.. de liker generelt sko med heler.. Vi storkoste oss og jeg kunne godt reist dit igjen.. sjarmerende by som var akkurat passe stor..
tt43 Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Å så bra!!! vi planlgger også jentetur til Riga!! kan du gi oss noen gode tips på spa??? er det noen linker jeg kan se på?? er det greiest å bo i byen eller på et av spa hotellene??
benki Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Vi bestilte spa på balticbeach hotel... www.balticbeach.lv... Der hadde de 60 behandlingsrom!! Var litt variert hvor flinke de var.. kunne bla ønsket meg litt mer trykk på massasjen.. var bare stryking..noen av oss fikk en kjempe bra ansikts beahndling, mens en annen var missfornøyd...sånn var det med fot massasje også... bestill på forhånd og beskriv hvordan dere ønsker det, så setter de opp den terapeuten som er flink! Men det var så sinnsykt billig at det gjorde ingenting at ikke alt var helt perfekt.. de er ikke like profesjonell der som her når det kommer til å være diskret..men det dret vi i=)Negler er billig der! Ca 300 kr.. Det hotellet lå i en annen by... kostet 140kr med taxi... Hvis dere skal reise på sommeren ville jeg bodd der.. utrolig nydelig.. rett på stranden! Kjempekoselig gågate med restauranter og butikker, men liten i forhold til Riga by.. reiser dere mer på høsten ville jeg nok bodd i Riga og tatt en dagstur til jurmala,slik vi gjorde det nå... Vi bodde på et hotel 5km utenfor Riga og betalte 50 kr når vi tok taxi til byn... hotellet var helt ok og kjempe billig(kommer ann på hva dere er villig til å betale.. Bare spør hvis du lurer på noe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå