Lille Filur Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Fikk en maskin til jul og nå er det perfekt vær til litt smoothies:-D Hvilken liker du best? hva har man i? =)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Du kan mikse omtrent hva som helst, bare pass på at noe er frossent, enten frosne bær, vanlige isbiter el. Og bruk juice, kulturamelk eller youghurt til å spe dem ut med slik at de ikke blir altfor tykke. Ungene sin favoritt er når vi bruker ca 3 dl eplejuice, 1 banan, 1 pære eller ett eple og ca en halv pose med enten frosne jordbær eller frosne bringebær.
♥ DAME Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg bruker en halv liter biola med bringebær eller blåbær (blander litt også) En stor eller 2 små modne bananer, litt fryste bær (litt av hvert) en teskje vaniljesukker + noen isterninger. Dette er min favoritt )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 2,5 dl frosne blåbær 1 banan 2 dl vaniljeyoghurt 0,5 dl ananasjuice = ca 4 dl drikke!! Holder til 2 glass! Kjempegodt og veldig sunt! Bruker all slags frosne bær; jordbær, blåbær, bjørnebær, bringebær, blandingsposer osv...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Neida, slett ikke, men smoothies blir ofte veldig syrklig og da er banan et godt alternativ til naturlig søtning på smaken. Søte jordbær og annanas søter også smaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå