Gå til innhold

Din beste smoothie oppskrift=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en maskin til jul og nå er det perfekt vær til litt smoothies:-D

 

Hvilken liker du best?

 

hva har man i?

 

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan mikse omtrent hva som helst, bare pass på at noe er frossent, enten frosne bær, vanlige isbiter el. Og bruk juice, kulturamelk eller youghurt til å spe dem ut med slik at de ikke blir altfor tykke. Ungene sin favoritt er når vi bruker ca 3 dl eplejuice, 1 banan, 1 pære eller ett eple og ca en halv pose med enten frosne jordbær eller frosne bringebær.

Skrevet

den skal jeg skrive ned=) takk!

Skrevet

Jeg bruker en halv liter biola med bringebær eller blåbær (blander litt også) En stor eller 2 små modne bananer, litt fryste bær (litt av hvert) en teskje vaniljesukker + noen isterninger. Dette er min favoritt :))

Skrevet

2,5 dl frosne blåbær

1 banan

2 dl vaniljeyoghurt

0,5 dl ananasjuice = ca 4 dl drikke!! Holder til 2 glass! Kjempegodt og veldig sunt!

 

Bruker all slags frosne bær; jordbær, blåbær, bjørnebær, bringebær, blandingsposer osv...

Skrevet

Må man ha banan i alt?

Skrevet

Neida, slett ikke, men smoothies blir ofte veldig syrklig og da er banan et godt alternativ til naturlig søtning på smaken. Søte jordbær og annanas søter også smaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...