Gå til innhold

Da har jeg blitt satt igang!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag, og hun sendte meg videre til AHUS siden jeg har kjent lite liv de siste dagene...

Fant ut at det var lite fostervann... Jeg fikk satt inn et ballongkateter og fikk reise hjem i natt. I morgen klokka ni skal vi inn, så da er vi igang!!!

Har allerede ganske vondt, dama stappa jo hele hånda inn i meg jooo!

Samme gjorde legen etterpå også (en mann, litt ekkelt, men det gikk bra), da han skulle sette inn kateteret...

Så jeg har ganske vondt etter 2 GU + den ballongen som ligger og irriterer.. Og værre skal det bli :)

Da blir det baby på oss i morgen!!!!

Flere som skal på ahus i morgen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til.)

Skrevet

hva hjelper den ballongen mot?? har aldri hørt om d men du må ha lykke til :)

Skrevet

Lykke lykke til!

Tristane er der no, så du treff ho kanskje på barsel :)

Skrevet

Takk takk:)

Det er et foleykateter, samme som man bruker i urinblæra... Man fører at tynt plastrør inn i skjeden og opp i livmorhalsen.. en ballong i enden som de sprøyter saltvann inn i... Det gjør at mormunnen modnes.

Skrevet

Litt bedre forklaring her:

Foleykateter:

Livmorhalsen modnes ved at et ballongkateter plasseres innenfor livmorhalsen. Dette er en tynn plastslange med en ballong i enden. Denne føres opp i skjeden til livmorhalsen og ballongen fylles med litt saltvann som presses mot mormunnen slik at den modnes.

Skrevet

Masse lykke til. Skal muligens settes igang i morgen jeg også, av samme grunn som deg, men de ville se en gang til på UL om det virkelig var lite fostervann først.

Nok en gang. Lykke til:)

Skrevet

jeg skal på ahus i morgen for å vurdere igangsetting... men her er det full fart i magen.. å mye fostervann så må kanskje vente mer jeg;(

håper det går fint med deg.. krysser fingrene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...