Gå til innhold

ENDELIG har jormor hørt på meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har leeenge vært litt krangling ang terminen min. Ifølge siste mens, når jeg hadde sex, når jeg hadde positiv test osv. er terminen min 23.06. Dette har fastlegen min vært enig hele veien, siden jeg tok ul hos han dagen etter positiv test, og da så tydelig en baby med et hjerte som slo.

Men på ordinær ul mente jordmoren jeg ikke var kommet langt nok og fikk beskjed om å komme tilbake om 1 mnd.

Da jeg kom tilbake satt de termin til 21.07!

Jeg har så lenge prøvd å bli hørt, livredd for at baby ikke skal komme seg ut selv, og jeg skal gå på overtid helt til august i følge sykehuset. Tanta mi mistet gutten sin 12 dager etter terminen sin, må jo si at det er med på å gjøre at jeg sliter ennå mer med at jeg har fått feil termin!

Men igår hadde jeg kontroll på sykehuset, og jeg fikk en annen jm enn jeg har hatt tidligere. Jeg fortalte hvor bekymret jeg var, og hun tok det alvorlig. Hun kontaktet en lege jeg fikk snakke med, ang hva man skal gjøre videre.

Legen jeg fikk var veldig hyggelig, og forstod meg godt. Så nå følger vi min termin, som er om 17 dager!

I tilfelle jeg går over terminen min har de alt satt meg opp til overtidskontroll 2 juli. Da skal de avgjøre om jeg evnt. blir satt igang. Men de regnet med at baby kom av seg selv innen den tid.

Ble sikkert litt rotete skrevet det her, men måtte bare få det ut! Er så glad nå! Men veldig rart at det igår var 47 dager til termin, idag er det 17!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du ble hørt til slutt, det er jo bare du som vet når du hadde mens og sex så..

Masse lykke til

Skrevet

Så flott at du endelig ble hørt! Det er så merkelig at noe helsepersonell skal være så bastante. Det er bra stor forskjell på terminene dine da!

Husk en ting når babyen blir født også. Foreldrene kjenner barna sine best ;)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...