Gå til innhold

Vanlig at symptomene avtar når man er snart 12 uker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+6,og har så og si ingen symptomer igjen,bare trett og ofte på do,får har jeg hatt mye voksesmerter i livmor men har ikke det lenger. Skrekken for å oppleve en ny MA sitter godt og jeg klarer ikke å slappe av med hensyn til det. Skal heldigvis på UL på fredag,men det er lenge til synes jeg nå......Var 9+4 sist jeg var på UL og hjertet slo og legen var optimistisk,men når man har opplevd en MA så sitter skrekken for å oppleve det en gang til der. Hadde en MA i feb vet ikke om jeg klarer å takle enda en MA på 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det er ikke uvanlig! Det meste blir lettere for de fleste når de forflytter seg over i andre trimester! Jeg var ikke kvitt kvalmen før i uke 16 med nummer 1, men med nummer to var jeg nesten symptomfri rundt uke 8, så det er store individuelle forskjeller. Nå den tredje gangen, merker jeg ikke så mye av noen ting og jeg 5 uker på vei.

Skrevet

jeg vet jo egentlig svaret på mitt eget innlegg,men med en MA i friskt minne så er det ikke lett å bli overbevist om at alt er bra,den ble oppdaget i uke 12,men dødt siden uke 9,da mistet jeg symptomene etterhvert,tenkte ikke noe på det der og fda,men i ettertid. Nå er det ikke så mange dagene siden jeg kjente voksesmerter i livmor,så alt er annerledes denne gangen synes jeg. Men må vel ha det hvitt på svart før jeg blir overbevist. Sjansen for at det går bra i uke 9-12 er jo 93.8 eller noe sånt og større hvis hjerteaktivitet er fastslått. Men det er den lille tvilen som er så slitsom.

Skrevet

Jeg skjønner det! Jeg tror det er litt sånn for alle, helt til babyen blir så stor at man kan kjenne regelmessige spark! Jeg var litt små-krakilsk da jeg gikk med førstemann, fordi jeg leste om så mange her inne som hadde mistet, og selv om det gikk greit, tenkte jeg fortsatt på det med nummer to. Og jeg er ikke helt uberørt nå med nummer tre heller!;) Gleder meg til jeg kan kjenne liv!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...