Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ninni og den lille skjønne er på vei til meg nå. Vi skal sitte på terrassen og nyte solen!

dere andre må bare sende en mld- om dere vil, jeg fant mobilen etter tre uker... maaaaasse ubesvarte anrop...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhuuuuu...... Nå ble jeg fristet til å komme... og VIL komme.. men jeg er barnevakt for nabogutten:-((((((((

Skrevet

Aaahhh.... Skulle gjerne ha kommet ja, men er helt utslått etter dagen idag i bhg!!

Er ute hele dagen, så når det er 30 grader i skyggen og der vi er er det ikke skygge i det hele tatt, så sier det seg selv at man er sliten ja!! :D

Men kommer nok en annen gang ja! ;)

Skrevet

Vi ble enige om å ta terrassen på mandag kl 11 ca??

Skrevet

Vi er klare for mandag alle fire - meg + magen + Cleo + Pia...

Skrevet

Miro LOVER å ikke friste Cleo med kjøttet sitt, altså!

Skrevet

Blir værre med "skravlingen" til Pia. Jeg vet ikke hvor stille hun kommer til å være rundt kaninbiffen.

Skrevet

Cleo og Doffen kan ha et romatisk treff rundt kaninbiffen på mandag:-))) hehehehehehe...

Skrevet

Med storesøster Pia som anstand.

Skrevet

jaaa, det blir jo 3 date, så de må jo ha anstand:-))) Kansje det kommer katt igjen, som de kan leke med:-)

Skrevet

LOL..... hehehehehehehehehehehehe.... gjett om den kom på favoritter a..... GLIS......

Skrevet

eneste er at jeg har lovt gubben å stenge litt av med hunder her..

NOEN hadde nemmelig tissa i biljardrommet igår.... Hadde NOEN enda gjort det i stua!! hehe

Skrevet

Uffda.... håper dere fikk det rent igjen!

Hundene får holde seg ute i hagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...