*mamma i mars 05* Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Skal fra Oslo eller torp til Molde førstkommende mandag, men det er så dyre priser... Blir det lagt ut billige billetter når det nærer seg kanskje??? Er det noe håp for at jeg kan finne billigere billetter? )
nickoline og supermann Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Norwegian eller Sas/Braathens. Jeg fløy t/r Ålesund for 400 i April!
*mamma i mars 05* Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Har kikka de fleste steder tror jeg, men det er bare dyre billetter. Er det mulig de kan bli satt ned i løpet av helga kanskje? Hvis det er mange plasser ledig bør de jo skru ned restplass-prisene litt??? ;o)
chill+enda en til Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Om du ikke er så langt unna Skien så flyr nå Vildanden Skien-Molde, fra Geiteryggen flyplass. www.vildanden.no
*mamma i mars 05* Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2007 Takk for tips, men der var det ingen plasser ledig den dagen.. Dessuten så det ut til å være like dyrt som de andre flyselskapene... Uff, skikkelig kjipt, skal bare opp dit for å hente en bil og da hadde det vært greit med en billig flybillett i stedet for å kjøre... Tar jo 6-7 timer for oss å kjøre en vei... ;o)
prysseluskan Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Har aldri opplevd at billettene har blitt billigere når avgangen nærmer seg, heller dyrere. Du får ringe sas eller norwegian å spørre om det er noe de pleier å gøre.
Fisk med CV Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Man kan vel fremdeles møte opp den dagen man skal reise uten billett, og dersom der er ledige plasser på flyet kan man ta en hopp-på-billett. Sist jeg gjorde det slik kostet det rundt 600kr, men det er noen år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå