Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Når jeg henta snuppa i stad, var det 28 grader i skyggen! Og ho i barnehagen spør "ja det er vel varmt og kjøre bil nå, vi har ikke vært ute i ettermiddag vi, for vi orker ikke"... Det er 4 dagen med sol for pokker, også orker dem ikke alt nå????
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jøss, det må vel være voksne som ikke orker det, men barna må få være ute i all slags vær, gutten min har ihvertfall lekt lenge ute i dag.
nickoline og supermann Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Hos oss var de inne i ettermiddag.......det var rett og slett for varmt ute.......er ikke noe skygge der. Det var helt greit. Men sist uke var de redd for litt regn.......da ble jeg irritert!
børdi Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 kan hende det faktisk var for varmt ute for ungene da.. Middt på dagen er det jo varmest, og hender bhg til trollet og er inne på ettermiddagene om det er altfor varmt og ingen luft.... Ser ikke vitsen medå bli irritert på det...
Dronningen! Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Og nå er det en gang sånn at de som bruker barnehager har gitt det daglige ansvaret for barnet over til de ansatte. Dvs. at de ansatte tar avgjørelser som passer barna best. Kanskje de har vært inne i dag fordi det var for varmt slik Børdi sier?
♥Snulder Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Alle ungene var inne da jeg hentet i barnehagen i dag... Dørene sto oppe ut til lekeområdet, men det var ikke en eneste unge som orket å være ute. På formiddagen hadde alle vært ute og lekt under vannsprederen, så de hadde vel fått "utedosen" i solen tenker jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jada, det kan godt hende det var for varmt, men de er så og si aldri ute, uasnett vær. På vinteren er det for kaldt, og på sommeren er de redd for kreft, så når de først er ute, så er de som regel i vognskuret... Tok dette opp med de i fjor også, og fikk beskjed om at det var lettere og passe på de inne... Så jeg vet ikke om varmen tynget mest...
MintCondition Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 I barnehagen til jenta mi var det nesten omvendt, de voksne ville være ute mens ungene ville gå inn Høres sært ut å være redd for kreft (??) og stå i vognskuret da...hehe.
klg,2 boys now:) Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 såpass.i bhg til junior var de ute hele dagen:)de kan nå være i skyggen å da.
Lille Filur Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Jeg skulle faktisk ønske at unga i bhg til sønnen min var inne i dag jeg, for det er helt for jævli varmt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå