Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Unnskyld, herrer, at jeg forstyrrer deres tilværelse, men jeg må bare lette hjertet mitt og spørre om deres synspunkter angående dagens hendelse. Jeg kjørte i dag fra Hamar, har glemt meg litt og i 80 km sone har jeg kjørt i 95km/t, akkurat forbi fotoboksen!!! Og den knipset, tok bildet av meg. Nå er jeg urolig. Er det sikkert at jeg får bot i posten? I så tilfelle kan jeg ungå å betale den? Hvordan?
Knubo Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Hvis skiltet på bilen din ikke er synlig så vil de neppe klare å identifisere deg og bilen og da blir det ikke bot i posten. Hvis ikke så får du håpe at speedometeret ditt viser for mye slik at boten blir lavere enn du frykter :-) KEB
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hvor lang tid kan det ta at jeg får bot i posten?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå