Gå til innhold

fotoboks "knipset" meg i dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld, herrer, at jeg forstyrrer deres tilværelse, men jeg må bare lette hjertet mitt og spørre om deres synspunkter angående dagens hendelse. Jeg kjørte i dag fra Hamar, har glemt meg litt og i 80 km sone har jeg kjørt i 95km/t, akkurat forbi fotoboksen!!! Og den knipset, tok bildet av meg. Nå er jeg urolig. Er det sikkert at jeg får bot i posten? I så tilfelle kan jeg ungå å betale den? Hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis skiltet på bilen din ikke er synlig så vil de neppe klare å identifisere deg og bilen og da blir det ikke bot i posten. Hvis ikke så får du håpe at speedometeret ditt viser for mye slik at boten blir lavere enn du frykter :-)

 

KEB

Skrevet

Hvor lang tid kan det ta at jeg får bot i posten?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...