Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hurra, eg har kjøpt meg ny bikini!! *weheee* Endte opp med den raude, følte den satt best. (også var dei utsolgt for min str i den svarte/kvite og den grøne/kvite) Har innvia den i parken i dag (leggane mine er omtrent samme farge som bikinien, ikkje så lett å smøre seg nederst på kroppen lengre liksom...) Tusen takk for supert tips!!
doffine Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 ÅÅÅ så bra du fant deg:-))) Må jo si fra når jeg finner noe som er mangelvare for oss med pupper... jeg har litt lyst å ligge på en plen å sole meg i morgen... Men ingen å dra med:-((((( Så jeg har ikke fått inviet min enda... Prøv å få mexicaneren til å smøre deg godt inn i kveld med krem og aloe vera:-))
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Kan jeg spørre hvor dere kjøpte bikini?? Sliter m å finne noe som passer.... På Lindex gikk jo alle kun til c-cup..kjøpte en på H&M, men den er i minste laget, så spørs om den passer utover sommeren når brystene blir fulle i melk....
doffine Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Har en store pupper, så svikter ALDRI kapphal... de har normal mote på bikinier for store damer... xlint serien-))) er masse utvalg og en kjempe fin pris:-)))
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 På Cubus har dei E-cupbikiniar men dei er like store som D-cup på Kappahl, og den var heilt vanvittig UBEHAGELEG på! Så kom deg til ein Kappahl og nyyt! Masse masse fine bikiniar i stor storleik *hurra* Eg brukar E-cup til vanleg, men D-cupen passa fint (kjem litt an på modellen, men halterneck er liksom ikkje heilt det store med gigapuppar uansett)
Ioren Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Du doffine... jeg har fri i morgen jeg da, eller, jeg skal på fysio fra 10:00 til 11:30.. Jeg kan godt komme og ligge i en park et sted =P
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Bare blander meg litt her. Bruker E cup og sliter veldig med å finne bikinoverdeler som sitter bra som IKKE er halterneck (får jo så vondt i nakken av dem!) så dette høres jo topp ut, men hovr langt ned går de rundt? Bruker vanligvis 75E, finnes de i så lavt tall? Har funnet fine bikinier i stor cup endel ganger før, men de starter som oftest på 85-90 da og det er altfor stort til meg...
doffine Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Å så koselig:-))) Jeg tenkte rett og slett å legge meg ute på plena her... Er like greit fant jeg ut... er plen på begge sider av blokka her.. Så om du vil det, så er det bare å komme:-)) skal trene doffen litt ute i slynge i morgen også...:-))
Ioren Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 =) Kan sende deg en melding i morgen jeg, når jeg har fått rota meg opp og avgårde =P
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Eg hugsar ikkje om eg såg 75D på Kappahl, men dei har 80D. På Cubus såg eg berre den storleiken eg var på jakt etter (men den passa ikkje og var grøsseleg vond på! Tynne stroppar og store puppar er ein DÅRLEG kombinasjon!)
doffine Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 Enten er det tynne stropper og meget liten cup størrelse, eller så er det gammel dame ano 80 år, farge og mønster å få.....
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Ok, får bare ta en titt da, egentlig er 80 for stort også... Utrolig kjipt å ikke være i stander størresle! Takk for hjelp :-)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Har store pupper jeg og, men har ikke kjøpt ny bikini på noen år...i fjor brukte jeg en som var for liten... Lindex har jo gode, store bh-er, så d overrasket meg at de ikke hadde noen bikinier over c-cup... Da skal jeg ta turen på Kappahl jeg da Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå