Gå til innhold

Veldig mange svært unge mødre her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg vel spesielt på de under 20 år....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er vertfall 18 :)

Skrevet

tja.. jege r 19, er vel ung i manges øyne :)

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Var det et spørsmål eller påpekte du at det var det?

Om du bare følte for å påpeke det skjønner jeg ikke hva du ville oppnå med det? Om det var det spørsmål så er det vel kanskje det, er selv nitten. :)

Skrevet

Jeg føler meg egentlig ganske ung jeg også, selv om jeg er 27...

Skrevet

Enig Hedda's mamma! Jeg er også 27 og betrakter meg selv som en ung mor. Men der hvor jeg bor nå er jeg absolutt ikke en ung mor... Det kommer veldig an på hvor man bor. Ung mor er jo et relativt begrep...

Skrevet

Jeg er 19... :o)

Synes ikke det er svært ungt jeg da men... Ung er jeg jo, men ikke svært ung!

Skrevet

Jeg er også 19:) Også er jeg tobarns mamma tilogmed:O)

Skrevet

jepp er 19 jeg :P

Skrevet

Av og til ser det nok slik ut, men når det f.eks. stilles spørsmål om hva slags utdannelse mødrene her inne har, så kan man se at det er maaaaange "gamlinger" her også....

Skrevet

Ja, jeg f.eks er veeeeeldig gammel med laaaaang utdannelse. Neida. Men er 32=)

Skrevet

jeg er 18=)

Skrevet

24 going on 25... føler meg ung nok, hvertfall ikke gammel;) Hva er "svært" ung da? Vanskelig å sette grense der uten å tråkke på tær tror jeg.

Skrevet

eg er oxo 83 mod, men synes ikke eg er ung lengre. åran har slitt på meg allerede, å føle eg ikke klare ting som eg kunne før, spesielt fysiske. kroppen min begynner å bli altfor slitt allerede, å plages en del med både rygg og bein. så føle meg jo som en eldgammel bestemor, med vond rygg!!!

Skrevet

Jeg er 32 år og regnes som olding her inne, men i "det virkelige liv" er jeg helt normal og en av mange mødre på samme alder =) Bare i barselgruppa mi var vi 5 stykker i 30 åra og førstegangsforeldre!

Skrevet

Hvor bor du raspberry?

Skrevet

Her kommer en ny gamling også, jeg er 32 år, og er førstegangs.

Skrevet

oldis her

31 år og 2 barnsmor

Hadde jeg vært mere effektiv kunne jeg vært bestemor allerede. =D

Skrevet

JEg er en ung mor, iallefall ihht barselsgruppa jeg er i, for jeg er den eneste under 30, og for ung til å være med på barselstreff og trilletur!

Skrevet

Jeg var 20 når jeg fikk min første. Synes det er veeeldig ungt til å få barn!

Skrevet

Jeg er 29 og alle vi tre i barselsgruppa mi er på samme alder. Jeg regner meg ikke som "gammel" mor, men passende. Jeg var ikke klar til å få barn før i fjor. Ikke fant jeg noen jeg ville ha barn med før jeg var 26 heller, og jeg ville gjerne at mine barns far var en mann jeg vil tilbringe resten av mitt liv med.

Skrevet

Jeg er 20 år, ble gravid da jeg var 18 år og fødte min lille datter da jeg var 19:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...